Barcelona Activa
BARCELONA ACTIVA gestiona ofertes d'empreses que necessiten cobrir vacants de personal. Les posicions que es publiquen no són per a Barcelona Activa. NOMÉS ES TINDRAN EN COMPTE LES CANDIDATURES QUE ARRIBIN PER AQUEST CANAL. El Servei de Cerca de Treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del territori que necessiten incorporar nous professionals als seus equips i ofereix suport en la identificació de les vacants, el reclutament de personal i la preselecció de candidatures que s'ajustin als perfils sol·licitats.
Descripció de l'oferta
Donar atenció a client i orientació, de forma presencial o telemàtica.
- Identificar taques o desperfectes de les peces de roba que entreguen.
- Enregistrar els desperfectes al programa específic (Gestintonet) i informar a client.
-Elaborar l'organització de tasques del dia a dia i transmetre-les als i les companyes, així com també formar i informar a les persones que tindrà a càrrec.
- Classificar les peçes de roba per data de lliurament.
- Destacar les peçes de roba seguint les pautes de cada peça.
- Comunicar incidències a responsable i donar suport en la resolució d'incidències i reclamacions.
- Coordinar-se amb el/la responsable del servei.
- Realitzar l'inventari i control d'estoc.
- Fer proposta per validació del/la responsable de compres a proveïdors.
- Realitzar la planificació dels serveis a domicili.
- Realitzar el full de ruta diari per el/la transportista.
- Dur a terme el seguiment de les entregues, avís a clients de les dates d'entrega.
- Realitzar el tancament de caixa i fer ingrés al banc.
Rentar i planxar les peçes de roba segons les instruccions.
- Anticipar-se abans de destacar i possible destacat de les peçes, observant tipologia de
desperfecte i fent valoració prèvia
-Embossar la peça de roba un cop destacada, rentada i planxada, per a la seva entrega/recollida a client.
- Enviar avís (format sms) a client conforme la seva comanda ja està llesta per l'entrega.
-Doblegar, recollir i estendre les peces de roba de clients.
- Mantenir l'ordre i la neteja de la botiga.
- Classificar i ordenar les comandes per data de sortida.
* Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Temporal
* Durada de contracte: Vinculat a baixa per incapacidad temporal (IT) de llarga duració (més de 6 mesos, potser 18mesos)
* Núm. Hores setmanals: 40
* Horari: de 9.30h a 13.30h i de 17h a 20h de dilluns a divendres i dissabtes rotatius de 9.30h a 13.30h
* Retribució brut anual: 21.728
Requisits
* Formació reglada requerida: Certificat professionalitat nivell 2 - Certificat professionalitat nivell 2
* Temps d'experiència: 1-3
* Coneixements informàtics: OFIMÀTICA
* Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
* Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Avançat