Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una important empresa dedicada al sector del transport intermodal internacional ubicada a les proximitats de Figueres, especialitzats en solucions per a productes a granel sòlid, la qual actualment es troba en cerca d’un/a Administratiu/va de trànsit:
Missió
¿Quina serà la teva missió a l’empresa?
En dependència de l’Operations Manager, el perfil seleccionat s’encarregarà de…
Responsabilitats
 * Realitzar tasques administratives generals, tasques d'oficina (processament i codificació de documents, manteniment de registres i arxius, manteniment de plataformes de clients, etc.), i compilar i ordenar dades.
 * Donar suport als clients interns que sol·liciten informació de les comandes, resolent els problemes per a aconseguir la satisfacció del client i minimitzar les fallades del servei.
 * Introduir al sistema les comandes dels clients i gestionar les reserves de les càrregues logístiques, garantint que la informació de les plataformes es registra correctament.
 * Proporcionar suport per a la preparació de les auditories de salut, seguretat, medi ambient i qualitat (GMP+, SQAS, ISO 9001, etc.).
Condicions i benefici
 * Ser part d'una companyia líder del sector i en constant creixement.
 * Estabilitat en un ambient dinàmic, amb un equip de professionals molt competent i compromès.
 * Jornada completa, dilluns a divendres de 8h - 9h a 17h - 18h.
 * Salari competitiu segons mercat.
#J-18808-Ljbffr