Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Head of the people management unit (l'hospitalet de llobregat)

Hospitalet de Llobregat
FUNDACION PRIVADA INSTITUT D'INVESTIGACIO BIOMEDICA DE BELLVITGE
Publicada el 4 febrero
Descripción

Sobre el lloc
Cerquem una persona candidata per liderar la Unitat de People Management dins del Departament de People, conjuntament amb les Unitats de Talent i Prevenció de Riscos Laborals.
La persona seleccionada serà responsable de desenvolupar i implementar polítiques en matèria d’administració i relacions laborals, d’acord amb els objectius estratègics de l’Institut. A més, contribuirà a fomentar i mantenir el sentiment de comunitat entre el personal d’IDIBELL.
Funcions i responsabilitats principals
Desenvolupar i implementar l’estratègia de people management d’IDIBELL, incloent-hi pressupost, objectius i terminis.
Garantir el compliment de la legislació laboral europea i autonòmica i altres normatives relacionades amb recursos humans.
Coordinar-se amb les àrees de People o Recursos Humans del campus i socis d’IDIBELL, assegurant alineament estratègic.
Actualitzar la normativa laboral i gestionar incidències de condicions de treball.
Coordinar el procés de contractació i assegurar el registre correcte del personal i de les persones adscrites.
Fomentar un entorn de treball que promogui igualtat d’oportunitats, integritat ètica i conciliació, incloent polítiques retributives i de teletreball.
Supervisar la gestió diària de persones i tasques administratives, com contractes, nòmines, processos de selecció i gestió de personal estranger.
Coordinar-se amb altres àrees per a contractes vinculats a finançament competitiu i participar en l’optimització de processos.
Vetllar pel compliment dels procediments i polítiques de recursos humans establerts.
Col·laborar amb Direcció en les relacions amb Comitè d’Empresa i Comitè de Seguretat i Salut.
Fer el seguiment del rendiment de l’equip de People Management, assegurant l’assoliment dels objectius i donant suport al desenvolupament professional i compromís de l’equip.
Requisits del lloc
Experiència professional
Mínim de 3 anys d’experiència demostrable i competències adquirides en l’àmbit de Recursos Humans.
Almenys 1 any d’experiència en gestió d’equips.
Experiència prèvia en el disseny i implementació de procediments i polítiques en departaments de recursos humans.
Experiència en la interlocució amb el Comitè d’Empresa i el Comitè de Seguretat i Salut.
Formació
Titulació universitària, preferiblement en Relacions Laborals, Dret, Gestió, Administració i Direcció d’Empreses, Administració Pública o àmbits afins.
Competències personals
Orientació a resultats, proactivitat i capacitat d’adaptació a entorns canviants.
Fortes habilitats de treball en equip, amb capacitat per gestionar múltiples activitats o projectes simultàniament amb diferents nivells de complexitat i prioritats.
Excel·lents habilitats interpersonals, amb un alt nivell de responsabilitat, empatia i discreció.
Bones habilitats de negociació per abordar qüestions laborals.
Orientació al servei, capacitat de multitarea, atenció al detall i predisposició per aprendre i adaptar-se.
Idiomes
Anglès i català/castellà a nivell avançat, tant oral com escrit.
Es valorarà
Experiència professional mínima de 5 anys amb una trajectòria acreditada en l’àmbit de Recursos Humans.
Què oferim
Data d’incorporació prevista: tan aviat com sigui possible.
Tipus de contracte: indefinit.
Salari brut anual estimat: d’acord amb la qualificació i coherent amb les bandes salarials de l’Institut.
Incorporació a un equip multicultural, en un entorn de treball internacional, proper i col·laboratiu.
Horari adaptable per afavorir la conciliació de la vida personal i professional.
Possibilitat de teletreball alguns dies.
26 dies laborables de vacances anuals.
Sistema de bossa d’hores anuals per a assumptes personals (entre 88 i 104 hores segons l’any).
IDIBELL promou activament la diversitat i la inclusió, garantint la igualtat d’oportunitats i la no-discriminació. En particular, treballa per millorar la igualtat de gènere en tots els àmbits, respectant plenament qualsevol identitat de gènere.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Hospitalet de Llobregat
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Head of the People Management Unit (L'Hospitalet de Llobregat)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2026 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar