PEmpresa amb més de 15 anys de trajectòria i experiència en el sector de la restauració col·lectiva. /ppObrim un procés de selecció per incorporar Administratiu/va amb experiència en diferents tasques administratives i d’atenció al client a la nostra oficina, ubicada a Reus. /ppCategoria professional /ppAdministratiu/va /ppJornada /ppCompleta de Dill. a Div. /ppSalari /pp € mensuals x 14 pagues /ppRequisits /ppFormació en Administració i Comptabilitat /ppDomini Excel /ppTasques /ppDepartament d’Administració i Financer /ppPerfil /ppPersona resolutiva, proactiva i polivalent /ppSuperar prova inicial aptituds i actituds del lloc de treball /ppbr/ppA continuació detallem les funcions a desenvolupar del candidat/a: /pp-Atenció telefònica diària /pp-Gestió de cobraments i pagaments /pp-Gestió dels menús diaris /pp-Preparació, enviament i control de la documentació dels centres /pp-Seguiment de clients i facturació /pp-Suport al Departament Financer /pp-Reclamació deutes /pp-Resolució i seguiment d’incidències /pp-Adaptació programa de gestió amb famílies /ppbr/ppLes aptituds i coneixements del candidat/da: /pp-Formació Professional Grau Superior en Administració i Comptabilitat /pp-Formació en Ciències Econòmiques, ADE o empresarials. /pp-Alt coneixement i domini Microsoft Office, especialment Excel. /pp-Idiomes Català i Castellà: expressió oral i escrita correcta. /ppbr/ppBusquem una persona strongresolutiva, proactiva i polivalent. /strongCapacitat de treballar en equip i de generar un bon clima de treball. Valorem positivament la strongcapacitat comunicativa i empàtica /strong del candidat/a. /ppbr/ppPer què treballar amb nosaltres? /ppSom una empresa gran i strongconsolidada, /strongamb strongperspectiva de creixement i capacitat d’adaptació als canvis /strong. Conscienciats amb el medi ambient, igualtat dels treballadors i confiança en el nostre equip per seguir remant junts. Brindem l’oportunitat de treballar en una empresa dinàmica on la persona pot adquirir diferents aprenentatges i créixer professionalment. /ppOferim un strongcontracte inicial fix discontinu amb un període de dos mesos de prova. /strong /ppLa jornada laboral completa de 8 hores de Dilluns a Divendres. /ppbr/ppPer ajudar-nos a conèixer millor la teva experiència, actitud i motivació, et demanem que adjuntis a la teva candidatura una strongmini carta de presentació /strong on responguis breument (fins a 200 paraules per resposta) a les següents preguntes: /polliQuè faries si arribessis a treballar i ningú t’indiqués què fer les primeres hores? /liliQuan et trobes amb una tasca nova que no saps fer, quin és el teu primer pas? /liliExplica’ns un exemple d’una situació on hagis solucionat un problema pel teu compte sense rebre indicacions. /liliDescriu breument la teva experiència o habilitats amb eines informàtiques (ERP, programes de gestió, etc.) i com valores la teva autonomia amb aquestes. /liliPer què t’interessa treballar amb nosaltres? /li /olpbr/ppEnviar a /ppbr/ppAgraïm molt el teu interès i el temps dedicat. /p