La persona seleccionada formarà part de la Unitat de Prevenció de Riscos Laborals especialment en l’àmbit de la seguretat en el treball de la Corporació, entitat integrada a la xarxa pública de proveïdors del Servei Català de la Salut.
Les Seves Principals Funcions Seran
Realitzar avaluacions de riscos laboralsProposar mesures preventives per controlar i reduir els riscos detectats.Realitzar inspeccions de seguretat periòdiques als llocs de treball.Participar en la planificació de l’activitat preventiva.Investigació i anàlisi d’accidents de treball.Participació en la gestió de plans d’emergència i autoprotecció.Impartir formació i informació en matèria de prevenció de riscos laborals.Coordinació d’activitats empresarials amb empreses externes.Coordinació amb els diferents serveis i departaments per garantir el compliment normatiu en matèria de prevenció de riscos laborals.Elaboració d’informes tècnics i documentació (protocols, procediments) relativa a la prevenció de riscos laborals.Assessorament tècnic als treballadors i a la direcció.Col·laborar en la implementació de la cultura preventiva.Cooperar amb la resta de la Unitat de Prevenció de Riscos Laborals.
Es requereix
Llicenciatura/Diplomatura o Grau universitari oficial.Màster en Prevenció de Riscos Laborals (les tres especialitats).Capacitat de treball en equip i col·laboració multidisciplinària.Carnet de conduir i disponibilitat per a desplaçaments entre centres.Nivell C1 de Català.
Es valora
Formació en elaboració i implementació de Plans d’Autoprotecció (PAU).Experiència en avaluacions d’equips segons el RD 1215/1997.Experiència prèvia en lloc similar, preferiblement en entorns sanitaris.
S’ofereix
Contracte laboral temporal de llarga durada (interinitat)Jornada Completa
Condicions laborals en base al III Conveni col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el Servei Català de la Salut
Incorporació immediata o a determinar
#J-18808-Ljbffr