Descripció
de les funcions del lloc de treball:
En col·laboració i coordinant-se amb gerència i amb la persona responsable de l’àmbit econòmic i financer de la cooperativa.
Secretaria:
1. Secretaria direcció per agenda de reunions
2. Secretaria tècnica de 1 associacions
3. Atenció telefònica
4. Inscripcions d’activitats i atenció als clients
5. Gestió del local, subministraments, compra material, etc
Comptable i fiscal:
6. Pressupost i facturació clients
7. Gestió de quotes
8. Seguiment de les recaptacions de les estrenes i facturació
Tasques generals d’administració i de gestió:
9. Altres gestions de suport administratiu projectes entitat: cerca i gestió drets de films, temes organitzatius i logístics de l’entitat, etc.
10. Gestió del correu electrònic corporatiu.
Condicions laborals
11. Jornada de 31,5h setmanals en horari de 9.00h a 14h i 15h a 18h (2 tardes i divendres fins 14,30h)
12. Categoria d’oficial administratiu, sou brut anual 20.300€
13. Lloc de treball: Barcelona (C/ Sant Pere Mitjà, 66)
14. Modalitat: Presencial
15. Data prevista d’incorporació: a ser possible 19 gener 2026
16. Els/les candidats/es interessats/des podran fer arribar el seu CV i una carta de presentació
ENVIAR CV a: Stefania Izzo
Termini: fins al 28 de desembre de 2025