Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tramitador / a de siniestros de hogar

ICFIDE, Consulting & Training
Tramitador de siniestros
Publicada el 15 mayo
Descripción

Dins del nostre pla d'expansió nacional i internacional, seleccionem un/a Consultor/a de selecció de personal per a incorporació en l'equip de la nova oficina del Vallès Oriental, en modalitat de treball híbrida (75% de teletreball i 25% presencial). Etalentum és la primera empresa de selecció de personal en nombre d'oficines a Espanya. Estem especialitzats en headhunting i selecció de personal per a les àrees: comercial, producció, IT, finances i internacional, servei que prestem a través de la nostra àmplia xarxa de 32 oficines de proximitat.

Requerim incorporar una persona responsable, proactiva, amb visió d'empresa i do de gents. Si creus que encaixes en el perfil, inscriu-te a l'oferta, no ho dubtis!

Responsabilitats:
* Gestió íntegra dels processos de selecció assignats, de selecció directa i contractació estable per a empreses clients.
* Publicació i difusió de noves oportunitats laborals.
* Assessorament a l'empresa client.
* Seguiment dels processos de selecció fins al tancament d'aquests.
* Participar en projectes d'innovació contínua de producte i servei.
Oferim:
* Desenvolupament professional en companyia líder del sector en l'àmbit nacional.
* Formar part d'una empresa i d'un equip jove, dinàmic i en continu creixement i desenvolupament.
* Formació contínua a càrrec de l'empresa.
* Modalitat de treball híbrida (de dilluns a divendres, amb 2 dies presencials i 3 dies de teletreball).
* Conciliació personal - professional.
* Salari a convenir segons experiència, coneixements i valors aportats.
* Incorporació immediata.
Requisits:
* Persona responsable, metòdica, organitzada, proactiva, i amb ganes de desenvolupar-se en el sector de la selecció de personal i dels RRHH.
* Bon nivell de redacció i comunicació en català i castellà.
* Es requereix formació universitària en psicologia, relacions laborals o similar.
* Es requereix experiència mínima de 1-2 anys en tasques similars a les descrites.
* Idiomes mínims: Català (natiu), Castellà (natiu).
* Experiència realitzant tasques similars a les descrites, preferiblement en l'àmbit de la selecció de personal, headhunter, recruiter o similars.
* Residència a la comarca del Vallès Oriental.
* Coneixement del teixit empresarial de la comarca.
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Tramitador de siniestros cicos
Elche
WeHunt España
Tramitador de siniestros
Oferta cercana
Tramitador de siniestros cicos
Elche
WeHunt España
Tramitador de siniestros
Oferta cercana
Tramitador de siniestros cicos
WeHunt España
Tramitador de siniestros
Ofertas cercanas
Empleo Provincia de Alicante
Empleo Comunidad Valenciana
Inicio > Empleo > Empleo Seguros > Empleo Tramitador de siniestros > Empleo Tramitador de siniestros en Provincia de Alicante > Tramitador / a de siniestros de hogar

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar