¿T'agradaria incorporar-te en una companyia top employer líder a Europa?
Tens experiència en atenció al client? T'apassiona oferir un servei de màxima qualitat? T'estem buscant!
Securitas Direct és el líder del mercat europeu de seguretat amb monitorització d'alarmes intel·ligents per a llars i petits negocis. Donem servei a més de 4 milions de persones arreu del món gràcies a un equip de més de 25.000 professionals, presents a 16 països d'Europa i Amèrica Llatina. Hem creat les innovacions més disruptives del mercat, que s'han convertit en estàndard per a la indústria i el sector.
A Securitas Direct, som persones que protegim persones, i busquem incorporar assessors telefònics al nostre equip de central receptora d'alarma. Les teves funcions principals seran:
* Rebre, gestionar i resoldre qualsevol gestió, salt d'alarma, consulta o incidència dels nostres clients, oferint una solució satisfactòria des del primer contacte.
* Actuar davant els salts d'alarma segons els protocols establerts.
* Tractar els clients amb un clar objectiu d'excel·lència.
* Oferir la millor solució al client en un temps òptim per realitzar la gestió concreta.
T'oferim un ambient dinàmic, amb diversitat de projectes i oportunitats, on podràs desenvolupar-te en una de les millors companyies per treballar.
El lloc de treball està ubicat a l'àrea d'Operacions, concretament dins del departament de Relació amb el client.
Què oferim?
* Incorporació a una multinacional en creixement amb grans oportunitats de desenvolupament.
* Contracte indefinit des del primer dia.
* Estabilitat laboral.
* Horaris fixos en diferents torns.
* Contracte de Dilluns a Diumenge, amb possibilitat de contracte de caps de setmana i festius per facilitar la conciliació.
* Plus per festius, anglès i nocturnitat.
* Formació inicial remunerada (no selectiva) amb assistència obligatòria.
* Formació contínua.
* Fruita a l'oficina.
* Busquem persones altament responsables i compromeses amb els clients, amb ganes d'aprendre i créixer professionalment.
Requisits imprescindibles:
* Experiència mínima de 6 mesos en atenció telefònica al client (preferiblement en contact center).
* Excel·lents habilitats de comunicació.
* Alta capacitat resolutiva.
* Orientació al client.
* Rapidesa en l'ús de l'ordinador i el teclat.
* Nivell excel·lent de català.
T'agradaria treballar amb un equip dedicat i apassionat per la seguretat, que és un dret humà? Vols unir-te a una companyia on la innovació i la tecnologia són la base de les solucions?
Inscriu-t'hi, estem esperant el teu talent!
El anunci original el pots trobar a Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/207069124/teleoperador-telefonic-central-receptora-dalarmes-hzv-203-barcelona/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr