Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Supervisor/a de call center – retenció i fidelització de clients (barcelona)

Barcelona
Sosmatic
Supervisor del centro de llamada
Publicada el 2 noviembre
Descripción

Tens experiència com a Supervisor/a en Call Center? Has dut a terme tasques de supervisió en departaments de retenció i fidelització de clients?

A Sosmatic, estem cercant un/a Supervisor/a de campanya inbound per liderar un petit equip orientat a la retenció i fidelització de clients d'una reconeguda empresa del sector de les telecomunicacions (fibra òptica, telefonia mòbil i fixa).

Missió del lloc

- La teva responsabilitat principal serà supervisar, motivar i optimitzar el rendiment de l'equip, assegurant el compliment dels objectius comercials i de qualitat establerts pel client.
- Tot i que estaràs al capdavant únicament del departament de retenció, és imprescindible que tinguis experiència en vendes i atenció al client. Necessitem que entenguis el funcionament de la resta de departaments, ja que treballaràs de manera coordinada amb els seus supervisors i hauràs d’analitzar i interpretar les mètriques conjuntament.

Principals funcions

- Coordinar, orientar y formar teleoperadors.
- Analitzar indicadors clau de rendiment (KPI).
- Proposar i implementar millores.
- Elaborar informes i reportar resultats a direcció i al client.
- Assegurar una experiència de client excel·lent en cada interacció.

Perfil requerit

- Mínim 2 anys d'experiència com a Supervisor/a o Coordinador/a.
- Acostumant a utilizar CRM, Excel, Software de telefonia, eines de reporting....
- Habilitats de lideratge, orientació a resultats i capacitat de motivar equips.
- Nivell alt de català, parlat i escrit.

Què oferim?

- Contracte indefnit. Posició de llarg recorregut.
- Jornada completa.
- Horari: de dilluns a divendres de 09:00 a 18:00.
- Salari 21.000 euros bruts anuals (18.000 + 3000).
- Bon ambient laboral, dinàmic i amb esperit jove.

T'agradaria sumar-te al nostre projecte? Si estàs buscant un nou repte professional i comptes amb experiència en lideratge d'equips dins l'àmbit de l'atenció al client, no dubtis a inscriure't!

Tipo de puesto: Jornada completa

Sueldo: Hasta 21.000,00€ al año

Experiencia:

- Supervisor/a de Contact Center: 1 año (Obligatorio)

Idioma:

- Catalán (Obligatorio)

Ubicación del trabajo: Empleo presencial

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Coordinador/a call center
Barcelona
Eurofirms Group | People first
Supervisor del centro de llamada
Oferta cercana
Coordinador/a call center atención al cliente
Barcelona
RACC
Supervisor del centro de llamada
Oferta cercana
Coordinador/a call center atención al cliente
Barcelona
RACC
Supervisor del centro de llamada
Ofertas cercanas
Empleo Atención al cliente en Barcelona
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Atención al cliente > Empleo Supervisor del centro de llamada > Empleo Supervisor del centro de llamada en Barcelona > Supervisor/a de Call Center – Retenció i Fidelització de Clients (Barcelona)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar