Dinamitzador/a Espai Jove Baró de Viver a 25h setmanals tardes Indefinit
T’agradaria treballar directament amb joves i explorar si aquest és el col·lectiu al qual vols dedicar la teva carrera professional? Tens interès per temes com el gènere, la diversitat, l’autoestima i l’autocontrol? Si busques compaginar estudis o altres projectes amb una feina que t’apassiona, aquesta és la teva oportunitat!
Què estem buscant?
Busquem persones motivades i apassionades per treballar en una fundació del tercer sector. El teu paper serà clau per respondre a les necessitats dels joves des d’una perspectiva d’educació, formació, treball, temps lliure i salut. Si això et ressona, segueix llegint!
Beneficis de la posició
* Creativitat i Desenvolupament: Podràs posar en pràctica les teves idees i coneixements, impulsant activitats innovadores.
* Entorn de Confiança: Treballaràs en un ambient de col·laboració amb l’equip i la coordinació, creant relacions properes i de suport.
* Contacte Directe amb Instituts: Seràs la persona encarregada de dinamitzar els espais educatius i de lleure dins dels instituts.
* Gestió de Tallers i Propostes: Coordinaràs i lideraràs els diferents tallers i activitats en l’espai jove.
* Participació en Projectes: Formaràs part activa de tots els projectes, ajudant a Desenvolupar la programació adaptada a les necessitats dels joves.
El que necessitem de tu
* Creativitat i Proactivitat: Per proposar i desenvolupar una varietat d’activitats i tallers que ressonin amb els joves.
* Iniciativa i Responsabilitat: Seràs una figura clau en la vida dels joves, així que és crucial que tinguis iniciativa i un compromís ferm amb la seva evolució.
* Treball en Equip: Gaudir de treballar en un entorn col·laboratiu on la comunicació i la cooperació són essencials.
Què t’oferim nosaltres?
* Jornada Laboral: 25 hores setmanals amb horari distribuït de dilluns a divendres de 15:30h a 20:30h.
* Contracte: Indefinit.
* Experiència en el Tercer Sector: Formaràs part d’una entitat referent en el sector, treballant en projectes que marquen la diferència.
* Incorporació: Immediata.
Requisits
Per aquesta oportunitat de treballar directament amb joves dins d’una fundació del tercer sector, es necessita:
* Experiència Prèvia amb Joves en Situacions de Vulnerabilitat: Es valoraran experiències en espais com Espais Joves, Casals de Joves o Medi Obert Joves.
* CFGS Social, Educatiu o d'àmbit superior.
* Valorable Títol de Monitor/a de Lleure.
* Bon nivell de català i castellà.
* Certificat Negatiu de Delictes Sexuals.
Si compleixes aquests requisits i estàs motivat/da per fer una diferència positiva en la vida dels joves, t’animem a inscriure’t!
La informació anterior correspon a la vacant específica per a Dinamitzador/a Espai Jove Baró de Viver. Per a més detalls o per adjuntar la teva candidatura, consulta la pàgina de l’organització.
#J-18808-Ljbffr