SERHS busca per incorporar al departament corporatiu de Tresoreria un/a GESTOR/A ADMINISTRATIU/VA DE PROVEÏDORS.
Les funcions principals a desenvolupar són:
- Atendre de forma presencial i/o telefònica als proveïdors
- Introduir factures al programa informàtic
- Portar al dia el registre de factures i reclamar els documents pendents
- Fer la conciliació i el seguiment de la facturació dels proveïdors
- Introduir assentaments comptables
- Elaborar, comptabilitzar i arxivar els pre-pagaments a proveïdors i creditors
- Elaborar, verificar, reclamar i comptabilitzar pagaments (proveïdors)
- Controlar saldos de proveïdors
- Controlar i solucionar incidències
- Comptabilitzar les factures dels proveïdors
- Controlar i llistar ràpels de proveïdors
- Mantenir el contacte amb proveïdors i creditors per a realitzar el pagament
- Comptabilització d'albarans de consum
- Vetllar pel bon funcionament del circuit d'homologació i validació de factures
- Informar a tresoreria de les previsions de pagament
- Preparar els pagaments amb els mètodes autoritzats per l'empresa