Requisits i ConeixementsFormació i coneixements tècnics (es valorarà tenir formació reglada o experiència equivalent):
Formació en hostaleria, restauració o atenció al client (certificats de professionalitat, CFGM en Serveis de Restauració o similars).Coneixement de servei de sala i barra, incloent tècniques de servei a taula i atenció al client.Ús de TPV i sistemes de cobrament, així com gestió bàsica de caixa.Coneixements en protocol de servei i tracte al client.Capacitat per gestionar comandes i coordinar-se amb l’equip de cuina.Coneixement bàsic de seguretat i higiene alimentària.Habilitats personals i professionals
Empatia i bona atenció al client, amb una actitud positiva i resolutiva.Capacitat d’organització i agilitat per treballar en moments d’alta demanda.Treball en equip i coordinació amb la resta del personal.Proactivitat i autonomia per anticipar necessitats del servei.Bona presència i comunicació efectiva amb els clients.Disponibilitat i requisits imprescindibles
Disponibilitat per treballar en horari de matins i caps de setmana o de tardes i caps de setmana.Flexibilitat horària segons les necessitats del servei.Capacitat per treballar en un ambient dinàmic i de tracte proper.Si tens experiència en hostaleria i passió per l’atenció al client, envia’ns el teu CV i uneix-te al nostre equip!