Funciones
Busquem incorporar un/a Controller en el programa/projecte de Recursos Econòmics amb l'objectiu de realitzar seguiment i anàlisis del
pressupost de l'entitat amb l'objectiu de controlar que s'està complint segons l'establert.
Quines seran les teves funcions:
• Elaboraràs pressupost anual de l'entitat.
• Controlaràs i faràs seguiment analític del compliment del pressupost.
• Analitzaràs les possibles desviacions i proposaràs mesures correctores.
• Elaboraràs projeccions trimestrals.
• Revisaràs i assignaràs les diferents despeses imputables en els projectes.
• Revisaràs assignacions de costos personal i hores.
• Realitzaràs tasques administratives associades a l'àmbit de control pressupostari.
• Prepararàs dades econòmiques per la presentació a subvencions, i/o requerides per administracions o altres entitats.
• Elaboraràs reporting pressupostari - tancament.
• Col
• laboraràs en el desenvolupament i implementació de la normativa de l'entitat i procediments de control.
Requisitos
Els requisits per a aquest lloc són:
• Formació: Llicenciatura/Grau en Econòmiques, Empresarials o ADE.
• Experiència: 1 any en posicions similars.
• Competències tècniques i transversals: Coneixements sòlids en comptabilitat, domini avançat en Excel. Persona responsable, proactiva, capacitat per desenvolupar-se amb autonomia, ordenada, metòdica amb capacitat de priorització i gestió del temps, bona disposició treball en equip.
• Orientació a la vulnerabilitat
Valorarem
• Ser personal laboral o voluntari/a actiu/va de Creu Roja o pertànyer a algun dels col
• lectius de població vulnerable contemplats en el Pla d'Ocupació de Creu Roja.
• Postgrau/Master control de gestió o similar.
• Experiencia PowerBi. Entorn Office 365.
Se ofrece
T'oferim:
• Incorporació: Immediata
• Contracte: Indefinit
• Jornada laboral completa i horari segons Conveni.
• Centre de treball: Carrer Joan d'Àustria 120, 08018 Barcelona
• Grup professional i Conveni Col
• lectiu d'aplicació: Conveni propi Creu Roja Barcelona.
• Número vacants: 1