Empresa dedicada a la **hostaleria **precisa incorporar **un/a ajudant de recepció **per incorporar a l'equip de treball a** Sant Hilari Sacalm**
**Condicions laborals**:
- ** Contracte**: fix discontinu
- **Horari**: 12 h / setmana
- **Salari**: 230 € bruts / setmana.
**Tasques i responsabilitats**:
- Fer tasques administratives i de gestió bàsiques.
- Atendre de manera diligent les demandes de la clientela.
- Proporcionar informació a clientela i visitants sobre qüestions relatives a
l’establiment, la zona geogràfica, activitats culturals i comercials.
- Registrar i tractar les dades i la documentació: fer l'entrada i la sortida de la
clientela.
- Informar i col-laborar amb la resta de departament a fi de planificar el treball
efectiu.
- Rebre visites externes.
- Registrar incidències i comunicar-les al departament corresponent per tal de
resoldre-les.
- Complir amb les normes en matèria de qualitat, medi ambient i prevenció de
riscs laborals establertes a l’empresa.
**Formació i experiència**:
- No es requereix formació
- No es requereix experiència
**Altres requisits**:
- Català i castellà
- Es valorarà domini d’anglès i Francés.
- Es valorarà coneixements de comptabilitat i experiència en ERP.
- Bons coneixements informàtics
- a nívell usuari (tractament text, mail, etc..)
- Nívell avançat d’Excel/Full de càlcul.
- Habilitats i tècniques d’atenció al client.
- Carnet B
**Competències valorables**:
- Adaptabilitat al canvi
- Comunicació
- Capacitat de resolució de problemes, autonomia
- Treball en equip
- Implicació
- Organització
- Flexibilitat
📌 Ajudant de Recepció
🏢 Consell Comarcal de la Selva
📍 Sant Hilari Sacalm