Una reconeguda i consolidada assessoria gironina està seleccionant un/a administratiu/va laboral i nòmina per donar suport a l’equip laboral.
En dependència directa dels tècnics/es laborals i del/la Responsable de l'Àrea, la persona seleccionada col·laborarà en les tasques administratives relacionades amb la gestió de nòmines i contractació, donant suport en els processos i tramitacions habituals de l'àmbit laboral.
Quines seran les teves funcions?
* Donar suport en la gestió del cicle de nòmina: recollida de dades, control d’incidències, revisió i comprovació d’informació.
* Col·laborar en la tramitació d’altes, baixes, contractes i finalitzacions.
* Gestionar documentació per a comunicacions amb organismes oficials (SEPE, Seguretat Social, INSS).
* Arxiu i gestió documental (models 111/190, informes de vida laboral, bases de cotització, etc.).
* Suport en la preparació i enviament de nòmines.
* Atenció telefònica i per correu a clients per resoldre dubtes documentals o fer seguiment de gestions.
Què oferim?
* Incorporació a una empresa sòlida i amb bon ambient de treball.
* Equip jove i col·laboratiu amb valors professionals clars.
* Possibilitats de creixement i pla de desenvolupament professional.
* Contracte estable amb condicions competitives.
Què busquem?
* Formació en administració, gestió administrativa o relacions laborals.
* Experiència mínima d’1 any en tasques similars o pràctiques relacionades.
* Bon domini d’eines ofimàtiques (Excel, Word...) i valorable experiència amb programes de nòmines (SUMMAR, ESCIO o similars).
* Ganes d’aprendre i créixer en l’àmbit de l’assessoria laboral.
Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!
Et volem conèixer!