Vols formar part d'una consultora líder en oferir solucions i serveis per a una sostenibilitat global? Si com nosaltres també creus que la sostenibilitat és la peça clau per cuidar del nostre planeta, Anthesis Lavola és la teva empresa! Uneix-te al nostre equip d'experts i treballa per fer-ho realitat! T'incorporaràs al Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) dins l’Àrea de TIC on desenvoluparàs tasques de suport informàtic als usuaris.
Què faràs en el teu dia a dia? o Atendre les consultes dels usuaris: analitzar, diagnosticar i resoldre incidències i peticions oferint la millors solució i seguiment. o Configurar i reparar ordinadors. o Realitzar inventaris dels aparells electrònics. o Vetllar pel bon funcionament de totes les instal-lacions informàtiques de l’oficina i donar solució a possibles problemes.
- Experiència 1 anys. Què busquem en tu? o Formació de Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa. o Coneixements sòlids en Active Directory, xarxes i Office 365 i experiència en sistema operatiu Windows. o Disposició i facilitat pel treball en equip. o Capacitat per a treballar en un entorn de ritme ràpid. o Es requereix una experiència mínima de entre 1 i 3 anys en la realització de tasques similars. Les teves competències i habilitats o Identificació i compromís amb els valors de l’empresa. o Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi. o Proactivitat i empoderament personal. o Comunicació assertiva. o Intel-ligència emocional i social. o Treball en equip i cooperació. o Iniciativa, planificació i orientació a l’assoliment d’objectius.
- TÍTOL DE GRAU
- títol de grau - ciències ambientals
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
📌 TÈcnic/a Helpdesk (Barcelona)
🏢 Lavola 1981
📍 Barcelona