Descripció de l'oferta
Uneix-te al nostre equip com a Administratiu/va en Gestió Econòmica!
Responsabilitats:
1. Identificar i gestionar documentació econòmica segons estàndards comptables.
2. Participar en tancaments comptables periòdics.
3. Realitzar previsions i gestió de tresoreria.
4. Calcular impostos i elaborar liquidacions.
5. Supervisar informes de retribucions.
6. Donar suport en gestió econòmica i elaboració d'informes.
7. Mantenir inventari i ocupació d'espais.
8. Atendre auditories econòmiques i assegurar compliment de procediments.
9. Arxivar documentació de manera ordenada.
Requisits:
10. Experiència en gestió econòmica.
11. Coneixements de comptabilitat pública i costos.
12. Habilitats d'organització i atenció al detall.
13. Capacitat per treballar en equip.
14. Excel·lents habilitats de comunicació.
Tipus de contracte: Temporal
Durada del contracte: Interinitat (mínim 6 mesos) fins a cobertura definitiva
Nombre d'hores setmanals: 37
Horari: Flexible
Retribució bruta anual: 28.074,66€
Uneix-te al nostre equip i forma part d'una organització compromesa amb l'excel·lència i el creixement professional!
Requisits
15. Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats
16. Formació reglada requerida: c. Batxillerat, e. CFG Superior
17. Formació complementària: Comptabilitat Pública i de costos; Impostos; usuari avançat d'aplicacions comptables que gestionin el Pla General de Comptabilitat Pública; coneixements de contractació administrativa i coneixements bàsics de nòmines i seguretat social.
18. Temps d'experiència: 1-3
19. Altres requeriments específics: - Català: Nivell de suficiència de català C1
- Anglès: Nivell B2.2 o equivalent al Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
20. Competències personals més desenvolupades: Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Planificació i organització, Comunicació, Pensament Analític
21. Idiomes: Català - Llengua materna, Anglès - Intermig