Atenció al client presencial i telefònica.Recepció i gestió de visites al showroom.Suport administratiu a l'equip comercial i de disseny.Coordinació de cites amb clients i proveïdors.Control de correus electrònics i gestió de documentació bàsica.Manteniment de l’ordre i imatge de la zona de recepció i sala d’espera S'ofereix :
Contractació 3 mesos per TT i incorporació directe per empresaHorari :
De dilluns a Divendres de 9 :
00a 13 :
00 i de 15 :
00 a 19 :
00. Dissabtes de 9 :
30 a 13 :
30.Formació inicial i continuada.Entorn de treball agradable i dinàmic.Possibilitat de creixement intern a llarg termini.Contracte estable segons vàlua del perfil.Salari de 21.000€ SBA. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
#J-18808-Ljbffr