Per a PIME de llarga tradició en el seu sector, seleccionem un/a RESPONSABLE DE COMPRES, per a gestionar i optimitzar, en cost i temps, la compra i l'aprovisionament de productes.
FUNCIONS:
Dissenyar i establir els processos tècnics i administratius implicats en la compra de materials i productes.
Coordinar als diferents departaments per aconseguir els objectius productius, de costos i qualitat dels subministraments.
Col·laborar en l’elaboració del pressupost anual de compres.
Controlar i perseguir contínuament la millora de les condicions de la companyia, així com la recerca de nous proveïdors.
Canalitzar l’entrega de documentació tècnica sobre la qualitat de nous materials o modificacions dels existents.
Gestionar la devolució de materials defectuosos.
Optimitzar el nivell d’existències dels diferents productes.
Realitzar el seguiment de les comandes a proveïdors
Coordinar les relacions entre els proveïdors i els diferents departaments de la companyia.
Realitzar/supervisar els inventaris anuals, periòdics o permanents, així com l’anàlisi d’existències
Imprescindible
Experiència mínima d'1 any en compres, aprovisionaments o negociació de contractes
Usuari/a avançat d'ofimàtica
Preferible
Es valorarà positivament disposar d'estudis universitaris d'ADE o similar, tot i que no és imprescindible si té experiència
Residència a La Garrotxa o zones limítrofes
Coneixements del sector o afins
S'ofereix
Jornada continuada (8h a 17h de dilluns a dijous i divendres fins les 15h), negociable
Estabilitat Laboral
Possibilitats de promoció