Descripción:
Important Assessoria d´empreses de Vic amb àmplia experiència en l´àmbit de l’assessorament i gestió laboral, fiscal, comptable i jurídica per a empreses, precisa incorporar a un/a Tècnic/a Laboral:
Responsabilitats
* Gestió del dia a dia laboral de les empreses client assignades.
* Tramitació d’altes, baixes i variacions, davant la Tresoreria General de la Seguretat Social a través del Sistema RED.
* Assessorament, confecció i tramitació de contractes de treball i pròrrogues, davant les Oficines de Treball o mitjançant el programa Contrata.
* Seguiment del conveni col·lectiu aplicable segons cada activitat empresarial.
* Confecció de les nòmines del personal de l’empresa en model oficial.
* Regularització trimestral de la retenció de l’IRPF de cada treballador.
* Confecció trimestral de l’IRPF (Model 111).
* Tancament de l’any (Model 190) i emissió dels certificats per a fer la declaració de renda.
* Confecció dels certificats d’empresa a efectes de prestacions de Seguretat Social i INEM.
* Confecció i tramitació de les Assegurances Socials a través del Sistema SILTRA.
* Preparació, confecció i enviament mensual del fitxer CRA.
* Confecció del model TC1 de liquidació de vacances.
* Comunicació d’accidents, baixes, confirmacions i altes per incapacitat temporal, davant les mútues o l’INS a través dels sistemes telemàtics corresponents.
* Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials en matèria de legislació laboral i Seguretat Social.
Oferta
* Incorporació immediata en Assessoria consolidada i amb bon ambient laboral.
* Contracte indefinit a jornada completa.
* Opcions de creixement professional.
* Formació interna a càrrec de l´empresa.
* Horari: de dilluns a dijous, amb entrada entre 8h i 9h i sortida a partir de les 17h. Divendres, de 8h a 14:30h.
* Condicions salarials negociables, d´acord amb l´experiència, coneixements i valors aportats.
* Parking privat per a persones que hagin d´utilitzar el vehicle per a desplaçar-se fins el lloc de treball.
Requisits i Valoració
* Es valorarà positivament experiència en lloc de treball similar, preferiblement en el sector de la consultoria, gestoria o assessoria d´empreses.
* Es valorarà positivament coneixements / domini del software A3NOM.
* Es requereix experiència mínima de 2 anys com a Tècnic/a Laboral, preferiblement en assessoria, gestoria o consultoria d´empreses.
* Persona amb facilitat per establir relacions interpersonals i treballar en equip, empàtica, dinàmica i responsable.
* Capacitat d’organització i planificació, dots de comunicació amb el client, discreció i proactivitat.
* Bon nivell d´ofimàtica.
* Residència a Osona o comarques limítrofes.
#J-18808-Ljbffr