Detalls de la plaça
La persona responsable de la gestió global del centre (funcionament, espais, RRHH, activitat assistencial, organització), desenvoluparà les seves responsabilitats amb l'objectiu de garantir el desenvolupament del procés assistencial, que asseguri la qualitat, seguretat/ experiència del pacient, el treball interdisciplinari i l'eficiència de l'atenció prestada.
Funcions Principals:
1. Coordinar i supervisar l'organització dels circuits assistencials per garantir la continuïtat i qualitat del procés de cures.
2. Vetllar perquè l'atenció prestada sigui segura, personalitzada, eficient i orientada a millorar l'experiència del pacient i la seva família.
3. Impulsar l'adopció de bones pràctiques clíniques i protocols consensuats amb els equips multidisciplinaris.
4. Liderar i coordinar els equips assistencials (infermeria, auxiliars, medicina, treball social, fisioteràpia, etc.), fomentant un model de treball interdisciplinari.
5. Assegurar la cobertura de personal i la correcta planificació de torns i recursos segons l'activitat.
6. Detectar necessitats formatives i promoure la formació contínua, l'avaluació de competències i el desenvolupament professional dels equips.
7. Participar en processos de selecció, acollida i avaluació del personal del centre.
8. Supervisar el bon funcionament dels espais assistencials i serveis generals (neteja, manteniment, seguretat, etc.).
9. Promoure millores en la distribució i ús dels espais per adaptar-los a les necessitats dels pacients i professionals.
10. Vetllar per un entorn segur, accessible, amable i orientat al benestar de pacients i professionals.
11. Fer seguiment dels indicadors d'activitat, ocupació, complexitat, temps d'estada i resultats en salut.
12. Analitzar dades assistencials i impulsar accions per a millorar l'eficiència i la resolució del centre.
13. Impulsar iniciatives de millora contínua en qualitat assistencial, seguretat clínica, gestió del risc i humanització de l'atenció.
14. Garantir l'adequada gestió dels recursos materials i consumibles.
15. Proposar mesures d'eficiència i sostenibilitat, alineades amb els objectius institucionals.
Requeriments
16. Diplomatura/Grau en Infermeria.
17. Experiència professional de 5 anys en funcions de gestió sanitària que impliqui gestió i lideratge de professionals i equips.
18. Domini de la llengua catalana i castellana i bons coneixements d'anglès
Es valorarà
19. Màster/Postgrau en gestió de persones i d'equips.
20. Activitat docent i científica relacionada amb les funcions del lloc convocat.
21. Participació en activitats de recerca, docència i innovació.
Perfil competencial
22. Orientació estratègica: Habilitat per dissenyar i implementar plans estratègics a mitjà i llarg termini, en coherència amb les directrius i objectius institucionals
23. Lideratge: Capacitat per inspirar, guiar i motivar equips multidisciplinaris, fomentant la participació i el compromís.
24. Planificació integral i organització eficient: Competència per estructurar serveis i articular diferents nivells d'atenció de manera coordinada.
25. Comunicació efectiva: Habilitats per transmetre informació amb claredat, escolta activa i empatia en tots els nivells de l'organització.
26. Treball en equip i col·laboració: Capacitat per integrar i coordinar professionals diversos, afavorint un enfocament interdisciplinari i centrat en la persona.
27. Gestió del canvi: Capacitat per impulsar i gestionar processos de canvi organitzatiu amb flexibilitat i orientació a resultats.
28. Resolució de conflictes i presa de decisions: Capacitat per abordar situacions complexes o crítiques de manera serena i assertiva.
29. Orientació a la persona i a la comunitat: Compromís amb una atenció centrada en les necessitats, expectatives i valors del pacient i la seva família.
Què t'oferim
30. Contractació indefinida a jornada completa.
31. Retribució fixa més variable per objectius.
32. Línies obertes de col·laboració amb la Universitat de Vic-UCC i la Facultat de Medicina per l'exercici docent.
33. Recerca amb finançament públic i privat.
34. Accés a programes de formació continuada
Reserva del 7% per persones amb discapacitat (art. 59 EBEP). Cal aportar la documentació acreditativa en el moment d'inscriure's (adjuntant un mateix document amb el CV i el certificat) o enviant el certificat de discapacitat al correu de seleccio(ELIMINAR)@chv.cat
Contra la present Resolució, que esgota la via administrativa, podrà interposar-se potestativament recurs de reposició en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seva publicació, en virtut dels articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o interposar directament el corresponent recurs davant el Jutjat Social competent en el termini de dos mesos a partir de la publicació d'aquesta Resolució, de conformitat amb les disposicions de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.