Grup Focus, empresa líder en el sector de les arts escèniques, audiovisuals i serveis culturals busca un
Tècnic/a de Recursos Humans
Ubicació: Barcelona
Jornada: completa
Incorporació: Immediata
Descripció de l'empresa
Som una empresa amb seu a Barcelona i a Madrid, líders en la creació, producció i distribució d'arts escèniques. A més, desenvolupem projectes en àmbits com l'audiovisual (sèries, llargmetratges, adaptacions teatrals), producció d'esdeveniments singulars, serveis tècnics especialitzats (il·luminació, so, audiovisual, streaming, estructures i escenaris, etc) i màrqueting i comunicació cultural.
Gestionem quatre teatres a Barcelona i un a Madrid, i comptem amb espais propis (oficines, naus logístiques i tècniques) des d'on coordinem els nostres projectes. Ens definim per l'aposta per la qualitat, la innovació en els nostres projectes, i la satisfacció dels nostres públics i clients.
Requisits i funcions principals
Busquem incorporar una persona com a Tècnic/a de Recursos Humans per integrar-se al Departament de Recursos Humans.
Funcions principals:
· Elaboració i gestió de contractes, així com seguiment del procés de signatura.
· Coordinació d'accions formatives: inscripcions, gestió de bonificacions FUNDAE, comunicacions, seguiment i avaluació.
· Gestió de convenis d'estudiants en pràctiques.
· Acollida i acompanyament en el procés d'incorporació de noves contractacions.
· Participació en projectes corporatius (ambientals, de sostenibilitat o d'altres àmbits).
· Control del registre de jornada laboral
· Atenció i suport als diferents departaments en la gestió de personal i en la resolució d'incidències generals.
· Col·laboració en l'elaboració d'informes i en el compliment d'obligacions legals (registres retributius, plans d'igualtat, etc.).
· Suport al procés de nòmina i altres tasques de suport pròpies del departament de RH.
Perfil professional requerit
· Formació en Relacions Laborals, Graduat social, Psicologia, ADE, Màster en Recursos Humans o similar.
· Disponibilitat d'incorporació immediata.
· Preferiblement, experiència mínima de dos anys en la realització de funcions similars.
Es valorarà:
· Coneixements del programa A3Nom i/o A3innuba.
· Coneixements del Sistema Red de la Seguretat Social, Contrat@,, SILTRA i altres sistemes de l'Administració.
· Experiència professional en el sector cultural i/o de les arts escèniques.
Competències:
· Organització i capacitat de treball i gestió del temps
· Coneixements de la legislació laboral bàsica
· Discreció i confidencialitat
· Capacitat de treball en equip
Oferim
· Incorporació a un empresa cultural consolidada i en creixement
· Contractació estable, condicions econòmiques a negociar segons vàlua i experiència del candidat/a, i altres avantatges
· Lloc de treball presencial a Barcelona (zona Poblenou).
· Jornada a temps complet
Interessats/des envieu directament el vostre CV i carta de motivació a