Funciones y responsabilidades del puesto: 
2.1- Funcions en relació amb les persones usuàries, la seva família o persona de 
referència 
· Atenció integral de la qualitat, amb confort i seguretat, per a tots els residents, 
garantint-la durant les 24 hores del dia i tots els dies de l'any. 
· Cura de l'acompliment dels drets del resident i la lliure voluntat de l'ingrés o 
permanència de les persones ateses a la residència. 
· Valoració de l'atenció i les necessitats de les persones ateses, així com dels canvis 
que es puguin presentar. 
· Foment i facilitació de les relacions personalitzades amb els residents i amb la família 
dels usuaris. 
· Potenciació de la participació de la família del resident en la planificació de les 
activitats de la residència. 
· Solució a les queixes i/o suggeriments que puguin presentar els residents o llurs 
familiars. 
2.2- Funcions en relació amb l'equip interdisciplinari 
· Exercitació de les funcions de cap de personal compartida amb els diferents coordinadors. 
· Seguiment de la formació continuada i el reciclatge de tot el personal, afavorint les 
relacions interpersonals de l'equip. 
2.3- Funcions en relació amb l'organització del centre 
· Planificació, direcció i supervisió de tots els serveis i activitats de la residència. 
· Elaboració d'objectius de treball concrets a partir de la planificació general de 
gerència; establint, si s'escau, el calendari, els responsables i el seguiment adient. 
· Responsabilització i coordinació de les diferents àrees d'atenció del centre 
residencial. 
· Responsabilització i seguiment de la gestió econòmica i financera de la residència. 
· Avaluació anual del grau de qualitat dels serveis i del grau de satisfacció dels usuaris. 
· Actualització de la documentació oficial del centre i de la informació corresponent 
dels usuaris, vetllant pel compliment dels requisits legals establerts. 
· Coordinació de l'atenció dels usuaris que s'hagi de realitzar en serveis i institucions 
afins. 
Formación y experiencia necesaria para desarrollar las funciones 
Ttitulació mínima de diplomat universitari de grau mitjà, preferentment, en l'àmbit de les ciències humanes i socials. 
Habilidades, aptitudes y actitudes para el puesto de trabajo: 
a) En relació amb l'atenció a les persones ateses: 
· Capacitat de promoure el benestar integral de tots i cadascun dels residents. 
· Capacitat d'escolta i de seguiment de les persones ateses, establint unes relacions 
interpersonals que afavoreixin la comunicació, l'afecte i la confiança. 
b) En relació amb el personal del centre: 
· Capacitat motivadora de l'equip humà. 
· Capacitat dinamitzadora, d'innovació, d'escolta, com també d'adaptació a noves 
situacions. 
c) En relació amb l'organització del centre: 
· Capacitat per resoldre problemes i prendre decisions de forma àgil i eficaç. 
· Capacitat de planificació i coordinació. 
· Capacitat per establir les relacions interpersonals de forma positiva. 
· Capacitat d'optimització dels recursos humans 
Centro de trabajo: RESIDENCIA ELS ARCS (FIGUERES) 
Otros requisitos català (escrit i parlat), word, excel, bases de dades... 
Tipo de contrato: Contrato interinitat a Jornada complerta 
Jornada laboral: 
Jornada complerta 
Horario/Turno: 
De dilluns a divendres matins/tardes 
Fecha de incorporación: 
Inmediata.