La Fundació Pere Tarrés, amb més de 60 anys d'existència, és una organització no lucrativa d'acció social i educativa, dedicada a la promoció de l'educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l'enfortiment del teixit associatiu. Amb el temps, la seva acció s'ha ampliat a altres àmbits de l'acció social com ara la formació, la recerca i la gestió.
Descripció de l'ofertaLa Fundació Pere Tarrés busca un/a Tècnic/a de màrqueting per cobrir una vacant al departament.
Haurà d'analitzar les necessitats de l'entitat, l'entorn, la competència, el mercat i les tendències, per elaborar propostes de màrqueting que assegurin l'assoliment dels objectius consensuats.
Responsabilitats principals
Conèixer el producte (secció, activitats i projectes) i contribuir a la seva millora o adaptació.
Realitzar el seguiment de les accions de màrqueting i elaborar informes finals de les campanyes.
Detectar i analitzar els perfils i les geografies dels clients potencials per oferir-los els serveis i productes de la Fundació.
Dissenyar, implementar i fer el seguiment de les campanyes de màrqueting de les seccions assignades.
Elaborar continguts per a peces de difusió (fulletons, cartells, posts a mitjans online...) i validar amb la Direcció de Màrqueting.
Elaborar el Pla de Mitjans de la campanya segons els objectius, pressupost i estratègia de comunicació i màrqueting.
Supervisar i distribuir tasques a les àrees de màrqueting, assegurant que s'alineïn amb els objectius i mandatories.
Gestionar i controlar el pressupost assignat, optimitzant les despeses i proposant alternatives.
Elaborar plans de màrqueting globals per a les àrees de la FPT, amb processos de mesura de ROI.
Establir mecanismes de seguiment del pressupost global de màrqueting.
Contribuir a la coherència del pla de màrqueting global i a les polítiques de comunicació i màrqueting.
Condicions de la feina
Lloc de feina:
Oficines de la Fundació Pere Tarrés a Barcelona.
Incorporació:
Setembre.
Horari:
Flexibilitat horària amb dues tardes lliures possibles.
Treball en remot de manera parcial a partir dels 3 mesos.
Formació requerida:
Llicenciatura o grau en publicitat, RRPP, Comunicació Audiovisual, econòmiques (especialització en màrqueting i publicitat) o formació en màrqueting digital/social media màrqueting.
Experiència prèvia mínima de 2 anys en màrqueting i publicitat, preferentment en agència.
Requisits addicionalsExperiència demostrada en estratègia i canals digitals (reconeixement de marca, creació de comunitat i vendes online), així com en implementació d'estratègies de màrqueting digital (SEO, SEM, continguts, xarxes socials). Capacitat d'anàlisi, seguiment de campanyes i elaboració de KPIs periòdics.
Nivell de català i castellà:
bilingüe.
#J-18808-Ljbffr