Overview
AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A: lgimenez@axxon.jobs
ELS CV QUE NO ES PRESENTIN VIA EL LINK NO ES TINDRAN EN COMPTE
AXXON SL precisa seleccionar un/a administratiu/va de base de dades (H/M) per incorporar a l'equip de treball a Salt
Condicions laborals
* Contracte: temporal (substitució) i amb possibilitat de continuar
* Horari: 40h / setmanals de dilluns a divendres, una setmana de 9 a 17:30h i l'altra setmana de 9 a 13h i de 15 a 19h.
* Salari: 21.000 - 23.000€ salari brut mensual
Tasques i responsabilitats
* Introducció de dades al CRM, de manera precisa.
* Actualitzar registres obsolets o incomplets.
* Coordinar amb els diferents departaments interns per a canalitzar les sol·licituds dels clients.
* Gestionar trucades telefòniques, correus electrònics i agenda de cites.
* Brindar informació bàsica sobre serveis i productes del concessionari.
* Rebre i atendre cordialment els clients i visitants.
* Suport en tasques administratives i gestió CRM propi
Requisits
* Formació i experiència:
o Molt valorable aportar CFGM d\'Administració o Comercial i Màrqueting.
o Valorable aportar una experiència prèvia d\'almenys un any desenvolupant tasques d\'administració/recepció.
Altres requisits
* Bon domini del paquet office.
* Català i castellà, parlats amb fluïdesa.
Carnets professionals
* Carnet B
Competències valorables
* Excel·lents habilitats d’organització, comunicació i de planificació.
* Actitud proactiva i amb iniciativa pròpia.
* Adaptabilitat als canvis.
* Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip.
#J-18808-Ljbffr