Seleccionem per a la FUNDACIÓ SANT TOMÀS, entitat de referència en el tercer sector, un/a Director/a pel centre d'acolliment Riudeperes (actualment amb 70 usuaris, aprox.), el qual ofereix servei d'acolliment residencial o d'acolliment diürn a persones amb discapacitat intel·lectual que requereixen suport generalitzat i que poden presentar problemes de salut afegits, siguin físics o mentals. La missió del lloc de treball és planificar, organitzar i coordinar la realització, el control i l'avaluació de l'atenció integral que es dona a les persones ateses al centre. Aquesta figura ha de vetllar en tot moment per la millora de la qualitat de vida de les persones ateses i pel respecte dels seus drets. Les seves funcions seran:
Amb la col·laboració de la Direcció de l'Àrea Social i Educativa i l'equip de professionals que integren l'equip tècnic interdisciplinari del Centre, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
Elaborar la proposta funcional del centre.
Fer el seguiment de les activitats diàries al centre i a la comunitat.
Elaborar la memòria anual que sol·liciti el Departament, i per extensió, els diferents informes de gestió que calguin.
Planificar, fer el seguiment i avaluar el pla estratègic i el pla d'objectius del centre.
Gestionar i liderar l'equip interdisciplinari, així com assistir a les reunions acordades amb aquest.
Participar en l'elaboració del programa d'atenció individual (PAI) interdisciplinari i del seu seguiment, així com vetllar pel seu compliment.
Atendre a les famílies i fomentar el manteniment d'una relació de qualitat família-persona usuària.
Responsabilitzar-se directament del funcionament correcte dels serveis, exigint el compliment de les normatives legals vigents que siguin establertes.
Seguiment i control del pressupost del servei.
Exercir la representativitat del centre, en tots els àmbits que corresponguin.
Altres tasques relacionades amb les anteriorment esmentades.
S'ofereix:
Incorporació immediata i estabilitat laboral en Centre residencial consolidat, el qual forma part d’una entitat de referència en el Tercer Sector.
Horari: de dilluns a divendres, de 9h a 17h (amb flexibilitat horària segons necessitat) i guàrdies 1 setmana de cada 7 setmanes.
Condicions salarials d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
Coneixements i experiència en atenció a persones amb discapacitat intel·lectual, dependència i salut mental.
Capacitat de treball en equip, habilitats comunicatives, empatia, capacitat de gestió i organització i capacitat per a la direcció de persones.
Disponibilitat per a guàrdies telefòniques 1 setmana de cada 7 setmanes.
Residència a Osona o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Carnet de conduir i vehicle propi.
Experiència:
~ Es requereix experiència prèvia en la direcció de centres o residències, preferiblement relacionada amb el sector de la discapacitat intel·lectual.
Formació:
Formació universitària en Psicologia, Infermeria, Psicopedagogia o formació relacionada.
Es valorarà positivament Màster, Postgrau o especialització en RRHH i en l’àmbit social o sanitari.
Idiomes:
~ Català i castellà: avançats.
Requisits valorables:
~ Es valorarà positivament formació en PRL i primers auxilis.