Tasques i funcions:
Gestió de tot el cicle de les subvencions de lentitat: sol·licitud, seguiment i justificació.
Cercar subvencions i oportunitats per potencials convenis i/o esponsoritzacions privades.
Control pressupostari i de la comptabilitat de la JCI Catalunya, coordinant-se amb làrea de Tresoreria de lentitat.
Relació amb proveïdors i altres stakeholders.
Suport a la gestoria per a les obligacions fiscals de lentitat. Efectuar pagaments, control i seguiment.
Donar suport en la implementació dels projectes anuals aprovats. Organitzar les tres assemblees de lentitat, amb el suport de Junta i Joves Cambres Locals.
Gestió del local de la Seu de lentitat. Gestió de larxiu documental de lentitat.
Actualitzar i gestionar la base de dades de lentitat. Redactar memòries i informes finals de lactivitat.
Suport a la recerca de fonts de finançament privades (patrocinadors i sponsors). Suport a la gestió de la comunicació interna.
Suport comunicatiu amb JCI Internacional i organismes oficials.
Suport a la comunicació de lentitat: xarxes socials, comunicats i notes de premsa.
Assistència a la Junta Directiva i Presidència (canvi de membres, organització de viatges, reunions). Oferta de treball a la comarca Barcelonès
· Experiència en llocs dadministració, gestió econòmica o secretaria de direcció.
· Experiència amb la gestió de subvencions.
· Treball en un entorn jove i dinàmic, amb bon ambient i ganes de tirar endavant projectes propis.
· Jornada completa (40h setmanals).
· El lloc habitual de treball serà a la seu central, ubicada a Barcelona.
· S´haurà de treballar aproximadament un dissabte per trimestre, que es recuperarà com a dia festiu, sempre acordat i avisat amb antelació.
· Dependència directa de la Junta Directiva Nacional, i del/a President/a Nacional de lentitat.