La Fundació COAC és una fundació sense ànim de lucre que té com a missió fomentar la qualitat de l’arquitectura i l’urbanisme i la seva difusió cap a la societat incentivant el debat que enriqueixi la qualitat de vida i la salut a les ciutats i al territori. Mitjançant la promoció de la recerca, la innovació i la formació continuada, la fundació donarà suport a l’excel·lència del treball professional i cercarà la col·laboració amb les administracions i entitats públiques i privades, empreses, així com d’altres institucions professionals i de la societat civil en general, per generar espais de debat i arguments productius per avançar i, alhora, per preservar el patrimoni arquitectònic i cultural, així com la qualitat de l’arquitectura en l’obra nova i en la rehabilitació. Per últim, la fundació vol ser un referent internacional en el debat sobre l’arquitectura i l’urbanisme mundial i buscarà aliances amb d’altres institucions que tinguin els mateixos objectius.
Fomentem el compromís amb la igualtat de tracte i oportunitats de totes les persones.
La Fundació COAC té la necessitat de cobrir el lloc de treball de Secretari/a Tècnic/a per la Fundació COAC.
Descripció del lloc de treball
* Denominació: Secretari/a Tècnic/a Fundació.
* Tipus de contracte: Contracte indefinit.
* Jornada: Temps parcial (25 hores/setmana)
* Horari: dilluns a divendres de 9 a 14h.
* Localitat: Barcelona.
Missió:
Organització i gestió ordinària de la Fundació de les Arquitectes i els Arquitectes de Catalunya.
Principals Tasques Lloc de Treball:
* Gestió i coordinació dels projectes de la Fundació.
* Assistència i execució dels acords adoptats en el Patronat.
* Coordinació entre el Comitè Executiu i el Patronat.
* Redacció i tramitació de convenis, contractes i patrocinis entre diferents fundacions, organismes públics, privats, col·legials o sectorials.
* Cerca i gestió de subvencions (públiques, privades i europees).
* Gestió de comunicacions, coordinació i gestió de les comunicacions internes i externes, mailings, trucades telefòniques i correspondència.
* Organització de reunions, reserva d’espais, preparació de material, així com execució i seguiment dels acords adoptats.
* Redacció de documentació per a la seva aprovació del patronat.
* Atenció a persones, stakeholders, patrocinadors, institucions, etc.
Requisits:
* Estudis mínims: Llicenciatura o Grau Arquitectura.
* Almenys 2 anys d’experiència en les funcions indicades, preferentment en fundacions.
* Coneixements d’administració, comunicació, protocol, màrqueting i atenció al client.
* Nivell alt d’anglès (escrit i conversa). Es valorarà el coneixement d’altres llengües.
* Català Nivell C
* Nivell alt en l’ús del paquet Office.
* Es valorarà experiència en l’ús de Dynamics 365.
Competències:
* Elevada capacitat de síntesi i de comunicació escrita i oral.
* Iniciativa i autonomia per treballar amb baixa supervisió.
* Orientació a resultats, rigor i compromís.
* Capacitat de prioritzar i coordinar diversos projectes i tasques.
* Capacitat de treball en equip i en diferents rols. Alta flexibilitat.
* Resiliència i capacitat d’adaptació a entorns canviants.
* Habilitats relacionals i capacitat de comunicació.
* Vocació de servei i empatia.
Data límit per presentar la candidatura: 12 de desembre 2025.