Teleoperador/a D'atenció Al Client - Nivell Tècnic, barcelona
**Busquem persones que es vulguin incorporar-se a una companyia líder!**Tens experiència d'atenció al client? T'apassiona oferir un Servei de màxima qualitat? T'estem buscant!Securitas Direct és el líder del mercat europeu de seguretat amb monitorització d'alarmes intel-ligents per a llars i petits negocis, donem servei a més de 4 milions de persones arreu del món gràcies a un equip de més de 25.000 professionals, presents a 16 països d'Europa i Amèrica Llatina. Hem creat les innovacions més disruptives del mercat, les quals han esdevingut estàndard per a la indústria i el sector.A Securitas Direct, som persones que protegim persones, i busquem incorporar **assessors telefònics** al nostre equip d’**atenció al client **.**Funcions**- Atenció telefònica a nívell tècnic tant en l'emissió de trucada com en la recepció.- Resoldre qualsevol gestió, consulta o incidència dels nostres clients donant una solució satisfractòria en le primer contacte.- Tactar amb exelència als nostres clients amb un clar objectiu de que els clients segueixin sent promotors de l'empresa.- Oferir la millor solució al client en un temps òptim per realitzar la gestió.T'oferim un ambient dinàmic, amb diversitat de projectes i oportunitats i on podràs desenvolupar-te en una de les millors companyies per treballar.El lloc de treball disponible s'ubica a l'área d'Operacions, concretament dins del departament de Relació amb el client.**Què oferim?**- Incorporació a una multinacional en creixement amb grans oportunitats de desenvolupament.- Contracte indefinit des del primer dia.- Estabilitat laboral- Horaris fixos de 15:00 a 21:00 es treballa de L a V + 1 dissabte al mes de matins- Contracte de Dl a Dg.- Plus per festius.- Formació inicial remunerada (no selectiva) però amb assistència obligatòria.- Formació contínua.- Fruita a la oficina.- Busquem persones altament responsables i compromeses amb els clients, amb ganes d'aprendre i créixer professionalment.**Requisits imprescindibles**:- Experiència d'almenys 6 mesos en atenció telefònica al client. (preferiblement en contact center).- Excel-lents habilitats de comunicació (parlat i escrit).- Alta capacitat resolutiva.- Orientació al client.- Rapidesa en el maneig de l'ordinador i el teclat.- Excel-lent nívell de català i castellà.T'agradaria treballar amb un equip dedicat i apassionat per als que la seguretat és un dret humà? Vols unir-te a una companyia on la innovació i la tecnologia són la base de les solucions?**Inscriu-t'hi, estem esperant el teu talent!
#J-18808-Ljbffr