 
        
        Overview 
Des d'AXXON estem seleccionant per a una important empresa del sector e-commerce, amb presència en l'àmbit internacional i en constant creixement, ubicada a la rodalia de Girona, un: HR ASSISTANT (H/D). 
La persona seleccionada s'incorporarà a l'equip de RRHH per donar suport en la gestió administrativa i documental de l'operativa diària. 
Axxon is a temp and recruiting company that works to connect candidates and companies that truly fit together. Our aim is to generate connections that will end in valuable employment relationships so that both you and the company keep growing. Do you fit with the description? Do not hesitate and become part of the Axxon Jobbers community. 
Responsibilities 
- Anàlisi i seguiment d'absentisme. 
- Control de presència (fitxatges i registre horari). 
- Gestió documental de la documentació generada a l'àrea (arxiu i digitalització). 
- Gestió documental permisos i absències (seguiment permisos retribuïts, incapacitat temporal, llicències... etc.). Digitalització i càrrega a la base de dades. 
- Suport administratiu al departament de PRL (emissió llistats, gestió documental, càrrega a la base de dades). 
- Suport i enviament de la documentació per la firma dels treballadors (Signaturit). 
- Suport i gestió documental de la vessant formativa (interna i externa) i gestió documental de la formació bonificada. 
- Enviament d'informes diaris als diferents departaments amb incidències i informació relativa al control de presència. 
Oferta 
- Gaudiràs d'un atractiu horari: jornada completa de dilluns a dijous de les 8:00h a 16:45h i divendres de 8:00h a 15:00h. 
- Retribució anual inicial d'entre 18.000€ i 19.000€ BA. 
- Contractació temporal directament per empresa, aproximadament fins l'agost o setembre de 2026. 
- Càtering gratuït a càrrec de l'empresa de dilluns a dijous. 
- Oficines ben comunicades i de fàcil accés amb pàrquing propi i a prop del transport públic. 
- Formar part d'un equip jove i dinàmic en una empresa en constant creixement i presència internacional. 
Experiència 
Gestió administrativa relacionada en l'àmbit dels RRHH/PRL (Gestoria, Dpt. RRHH, ETT..). 
Formació 
Formació a nivell Grau mig, superior o Grau Universitari; preferiblement relacionada o aplicable a l'àmbit de PRL/RRHH (Dret, ADE, Psicologia...). 
Habilitats 
- Coneixements en Paquet Office 
- Comunicatives a nivell escrit i oral. 
- Persona acostumada a treballar amb una elevada càrrega de treball i saber prioritzar tasques i organitzar-se adequadament. 
- Persona dinàmica i proactiva amb inquietud per aprendre. 
#J-18808-Ljbffr