- Implantació del procés íntegre de selecció, des del reclutament, publicació a portals de feina i selecció del/la candidat/a.
- Gestionar la implantació de tot el procés de contractació i formalització de les incorporacions.
- Implantació del pla de formacions de tot el personal de la plantilla.
- Implementar plans de creixement i promoció professional
- Gestionar la creació dels protocols d’onboarding per tal d’ajudar a la ràpida integració de tot el personal.
- Creació de protocols d’anàlisi del rendiment dels/les treballadors/es per tal de satisfer les seves necessitats, estimular la productivitat i motivar.
- Gestionar tots els protocols de retenció de talent. Ambient laboral, salut laboral, gestió de conflictes, treball en equip...
- Vetllar per a incorporar processos d’assegurament del compliment de la normativa en matèria laboral.
- Coordinar les actuacions dels diferents departaments (servei de prevenció de riscos laborals, mútua, gestoria...) per assegurar la màxima efectivitat.
- Implementar protocols de generació d’informes, reports, control i gestió horària i absentisme, vacances i d’altres tasques administratives de control.
- Implementar protocols de millora del clima laboral per a maximitzar el benestar i la productivitat.