Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Responsable oficina coordinació de projectes it (temporal) (iz-064)

Temporal
FC Barcelona
Publicada el 20 julio
Descripción

Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit:
volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
- Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
- Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
- Som un Club format per més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
- Treballem per garantir la igualtat d’oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat,
i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Què busquem?
L’Àrea de Tecnologia busca incorporar a una persona temporal en el rol de Responsable de la Oficina de Coordinació de Projectes de Tecnologia, aquesta tindrà com a missió principal liderar l’oficina de projectes i actuar com a adjunt a la direcció de l’àrea de tecnologia. Per una banda, de cara a la direcció aporta una visió transversal de l’àrea i un assessorament estratègic així com la gestió del control pressupostari de l’àrea. Per l’altra, garanteix que els projectes tecnològics s’identifiquin, planifiquin, executin, supervisin i avaluïn correctament, assegurant l’alineació amb els objectius de l'organització tot gestionant al seu equip de gestors de projectes i supervisant i coordinant a la resta de caps de projecte dels diferents departaments.
Funcions principals:
Suport directe a Direcció de l'Àrea
- Reporting periòdic a la direcció de l'àrea sobre l'estat dels projectes, incloent-hi avenços, riscos i desviacions.
- Reporting periòdic sobre la gestió pressupostaria, possibles desviacions i plans d’acció per corregir-ho.
- Assessorar la direcció en la presa de decisions estratègiques relacionades amb els projectes tecnològics.
- Actuar com a enllaç entre la direcció de l'àrea i els equips de projecte.
Gestió Pressupostària i de Pla de Projectes:
- Definir, de la mà de direcció, l’estratègia de l’àrea i elaborar el Pla de Projectes anual.
- Elaborar i gestionar el pressupost de l’àrea d’acord amb el Pla de Projectes acordat amb direcció.
- Controlar els costos dels projectes per garantir que es mantinguin dins del pressupost assignat.
- Identificar possibles desviacions pressupostàries i prendre mesures correctives.
Gestió de la Demanda Interna
- Assegurar que es recullen i analitzen les demandes i necessitats dels clients dins de l'organització.
- Prioritzar i alinear aquestes demandes amb els objectius estratègics de l'empresa i de l’àrea de tecnologia.
- Assegurar que els projectes desenvolupats compleixin les expectatives i necessitats dels clients interns.
Coordinació i Supervisió de Projectes:
- Assegurar la correcta assignació i planificació projectes tecnològics, assegurant que estiguin alineats amb la visió estratègica de l'organització i la visió pressupostària de l'àrea.
- Supervisar i coordinar l’equip de responsables de projectes dins de l’àrea per tal d’assegurar l’acompliment dels objectius, la planificació i la correcta coordinació entre departaments.
- Proporcionar suport i orientació als gestors de projectes per garantir l'èxit dels projectes.
- Liderar el Comitè d’Aprovació de Projectes dins de l’àrea de tecnologia.
- Identificar, avaluar i monitoritzar els potencials riscos dels projectes.
- Desenvolupar plans de mitigació de riscos i assegurar-se que s'implementin adequadament.
- Facilitar la comunicació efectiva entre els equips de projecte i altres departaments de l'empresa.
- Realitzar avaluacions post-projecte per identificar èxits i àrees de millora.
- Documentar les lliçons apreses i compartir-les amb l'organització per millorar
Estandardització de Metodologia de Treball i Eines
- Definir i implementar processos, metodologies i estàndards per a la gestió de projectes.
- Seleccionar i gestionar les eines a emprar per a la gestió de projectes, assegurant la seva integració i ús eficient per part dels equips.
- Assegurar que els gestors de projectes segueixin les metodologies establertes i compleixin amb els objectius del projecte.
- Fomentar la millora contínua en les pràctiques de gestió de projectes dins de l'àrea.
- Proporcionar formació i suport als gestors de projectes i altres membres de l'equip.
Execució de Projectes Transversals:
- En cas necessari, dirigir i executar projectes estratègics de naturalesa transversal dins de l'àrea, que tinguin una importància significativa dins l'organització.
Requisits:
- Formació:
Titulació superior en Enginyeria tècnica o Administració d’Empreses
- Experiència de més de 5 anys d’experiència en gestió d’equips i de projectes. Es valorarà el coneixement del funcionament de l’àrea tecnologia així com del club.
- Formació complementaria:
Gestió de projectes.
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/210699387/responsable-oficina-coordinacio-projectes-temporal-iz-064-espana/?utm_source=html

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Provincia de Málaga
Empleo Andalucía
Inicio > Empleo > Responsable Oficina Coordinació De Projectes It (Temporal) (IZ-064)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar