Equip de Comunicació, Disseny i Produccions
Desenvolupa estratègies de comunicació i branding alineades amb els objectius comercials de l’empresa.
Definició i desenvolupament de marca
Inclou la definició d’identitat de la marca, missió, visió, valors, posicionament, així com el desenvolupament d’elements visuals com el logotip i esquema de colors.
Responsabilitats i reptes
* Control tècnic, econòmic i administratiu dels projectes en continguts i comunicació.
* Desenvolupament de contingut i gestió de canals com xarxes socials, blogs, webs, etc.
* Planificació i coordinació de campanyes de màrqueting i publicitat, assegurant el compliment de dates i pressupostos.
* Seguiment i anàlisi de resultats mitjançant mètriques rellevants, amb modificacions segons sigui necessari.
* Creació de missatges clau que comuniquin la proposta de valor de la marca de manera clara i coherent.
* Gestió i coordinació d’equips i col·laboradors externs com agències i dissenyadors.
* Concretar requisits amb el client i acompanyar durant tot el procés.
* Aplicar estratègies i objectius comercials, identificant tendències de mercat.
* Gestió i desenvolupament de l’equip de treball.
Requisits i qualificacions
Formació universitària en Comunicació, Publicitat, Màrqueting, Relacions Públiques, Periodisme o similars.
* Experiència mínima de 6 anys en projectes de comunicació i branding, preferiblement en sostenibilitat, amb client públic i privat.
* Experiència en consultories o agències de comunicació/publicitat.
* Coneixements en responsabilitat social, medi ambient i tendències del sector.
* Gestió de projectes i equips.
* Habilitats en relacions comercials amb clients.
* Es valorarà experiència en comunicació corporativa.
* Formació avançada com Màster, Postgrau o Doctorat en Màrqueting digital, periodisme, gestió de projectes, etc.
* Cursos en xarxes socials, medi ambient, SEO, storytelling, etc.
* Coneixements tècnics en branding, màrqueting, comunicació digital i tendències.
* Excel·lent comunicació oral i escrita, orientació comercial i capacitat d’organització.
* Flexibilitat, iniciativa, intel·ligència emocional, i coneixement del mercat laboral.
* Parlar fluidament català, castellà i anglès.
Beneficis i condicions de treball
* Contracte a jornada completa amb horari flexible de dilluns a dijous (7:30-9h a 16:30-18h) i jornada intensiva els divendres (8h-15h).
* Model de treball híbrid i flexible, amb opcions de teletreball i treball a Barcelona o Manlleu.
* Formar part d’una consultora pionera en sostenibilitat i medi ambient, reconeguda per la seva innovació.
#J-18808-Ljbffr