La Fundació Pere Tarrés, amb més de 60 anys d'existència, és una organització no lucrativa d'acció social i educativa, dedicada a la promoció de l'educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l'enfortiment del teixit associatiu. Amb el temps, la seva acció s'ha ampliat a altres àmbits de l'acció social com ara la formació, la recerca i la gestió.
Des de la Fundació Pere Tarrés, cerquem un/a formador/a d'alfabetització digital per impartir formacions a persones adultes i reduir la bretxa digital. El projecte es desenvolupa a centres ubicats a Matadepera.
PROJECTE 1
Del 06/05 al 29/05, els dimarts i dijous de 16:00h a 18:00h.
PROJECTE 2
Del 12/05 al 21/05, intensiu de dilluns a divendres de 10:00 a 12:00h.
Quines seran les teves funcions?
* Dissenyar i impartir tallers d’alfabetització digital per a persones adultes amb diferents nivells de coneixement.
* Adaptar els continguts segons les necessitats dels participants, assegurant una experiència d’aprenentatge dinàmica i pràctica.
* Acompanyar i resoldre dubtes per potenciar la confiança i autonomia digital dels assistents.
* Avaluar el progrés dels participants i proporcionar feedback per millorar la seva experiència formativa.
* Coordinar-se amb l’equip per garantir una metodologia coherent i un seguiment adequat del curs.
* Materials proporcionats per facilitar la formació.
* Experiència en un projecte social amb impacte real.
* Possibilitat de continuar en futures edicions del programa i ampliar la jornada amb més cursos, si és del teu interès.
* Certificació ACTIC de nivell mitjà o superior (o disposar de la voluntat de fer-la).
* Nivell C1 de català (o acreditació equivalent).
* Experiència docent en els darrers 3 anys o alguna de les següents opcions:
* Docència d’ACTIC en centre oficial (+6 mesos).
* Dinamització en un Punt Òmnia (+18 mesos).
* Grau universitari en pedagogia/educació (+2 anys) + acreditació de la Competència Digital Docent.
* Compromís per realitzar una formació específica (virtual i no remunerada) a la UOC.
#J-18808-Ljbffr