Busquem un/a Administratiu/va i Recepcionista per unir-se al nostre equip en un despatx d’advocats situat al centre de Barcelona.La persona seleccionada serà la primera imatge del despatx davant de clients i visitants, i tindrà un paper clau en la gestió administrativa diària.
Funcions:
* Atenció presencial, telefònica i per correu electrònic a clients nacionals i internacionals.
* Recepció i canalització de trucades, gestió d’agendes i coordinació de reunions.
* Gestió de missatgeria, paqueteria i correu postal.
* Tasques administratives generals: arxiu, digitalització, redacció de documents, escaneig i organització d’expedients.
* Suport administratiu a l’equip legal i coordinació amb proveïdors i serveis externs.
* Manteniment de l’ordre i bon funcionament de la recepció i les zones comunes.
* Suport en l’organització d’esdeveniments interns o reunions amb clients, incloent-hi reserves i logística.
Requisits:
* Experiència prèvia mínima de 2 anys en un lloc similar, preferiblement en entorns professionals o jurídics.
* Domini d’eines ofimàtiques (Microsoft Office, correu electrònic, impressores, etc.).
* Bona presència, habilitats comunicatives i orientació al client.
* Capacitat d’organització, proactivitat i atenció al detall.
* Discreció i professionalitat en el tracte amb informació confidencial.
* Bon nivell d'anglès és un plus, però no obligatori
S’ofereix:
* Contracte a jornada completa amb horari habitual d’oficina (Dl-Dj de 9:30 a 18:30, Dv de 9:30 a 15:00).
* Incorporació a un entorn professional, dinàmic i de prestigi.
* Bon ambient de treball i possibilitats de desenvolupament professional.
* Ubicació cèntrica a Barcelona, ben comunicada amb transport públic.