Tens experiència en atenció al client i domini bilingüe de castellà i català? T'agradaria créixer en un entorn dinàmic i innovador dins del sector financer? Aquesta és la teva oportunitat!
Busquem persones apassionades per ajudar, amb habilitats comunicatives i orientació a resultats, per incorporar-se a un dels principals operadors de Contact Center.
Funcions principals
* Atenció inbound multicanal (telèfon, email, xat, xarxes socials, app).
* Gestió de consultes i tràmits: targetes, dades personals, assegurances, accés a l'app, etc.
* Venda creuada de productes financers (assegurances, ampliació de límit, fraccionament de compres).
* Retenció de productes i suport a comerços amb finançament.
Requisits imprescindibles
* Nivell bilingüe de castellà i català.
* Educació secundària finalitzada (batxillerat o equivalent).
* Mínim 6 mesos d'experiència en call center (preferentment en sector financer).
* Excel·lentes habilitats comunicatives i digitals. Bon domini informàtic i mecanografia àgil. Orientació comercial i capacitat de persuasió.
Valorable: Coneixements de productes financers i certificat de mediador/a d'assegurances.
Contracte inicial de 6 mesos amb possibilitat de pròrroga. Equip estable i proper, amb suport constant de supervisió. Ambient de treball dinàmic i orientat al desenvolupament professional.
Torns disponibles: 10:00 a 16:00 (30h/setmana), 14:00 a 20:00 (30h/setmana), 11:00 a 14:00 i 16:00 a 20:00 (35h/setmana).
#J-18808-Ljbffr