Descripción de la oferta
Intress necessita incorporar un/a AUXILIAR EDUCADOR/A per cobrir de manera estable el servei que gestionem de Llar Residencia Elisenda, ubicat a Montcada, Lleida.
Les llars residència són establiments d'atenció permanent i flexible en què les persones amb malaltia mental de llarga evolució i problemàtica social greu poden viure les vint-i-quatre hores i rebre el suport d'un equip multidisciplinari de professionals.
Els professionals de les llars residència tenen com a objectiu la plena integració i normalització social de les persones usuàries, així com la prevenció i el tractament del deteriorament produït per la cronicitat de la malaltia.
Què farás?
1. Liderar, gestionar i supervisar el taller d'autonomia de l'espai personal i higiene personal.
2. Participar en el compliment del Pla d'atenció individual.
3. Participar en l'execució del programa d'activitats de la llar residència.
4. Coordinar-se amb tot l'equip de professionals de la residència per a contribuir en la millora de l'organització i funcionament de la llar.
5. Col·laborar en la implementació dels programes i activitats individuals i comunitaris planificats per l'equip.
6. Facilitar el procés educatiu i assistencial de les persones reforçant les seves potencialitats d'acord amb l'equip interdisciplinari del centre.
7. Supervisar i/o administrar el tractament farmacològic d'acord amb les indicacions del personal sanitari autoritzat.
8. Contenir, resoldre i notificar els conflictes i incidències relacionades amb els residents.
9. Assignar i supervisar tasques i responsabilitats del/de la resident: neteja i manteniment de l'habitació, espais comunitaris de la residència, bugaderia, etc.
10. Participar en l'elaboració de propostes de formació en relació amb l'equip interdisciplinari.
Què oferim?
11. Data incorporació: immediata, maig 2024.
12. Tipus de contracte : indefinit, és una posició estable.
13. Jornada: 22h setmanals.
14. Horari:
-Dilluns, dimarts i dijous de 17.00-21.30h
-Dimecres de 13.30-16.30h
-Un dissabte al mes de 08.00-22.00h
-De manera eventual segons calendari anual, alguns divendres o festius en torn de matins 08.00-15.00h o tarda 15.00-22.00h.
15. Retribució: 797.43€ brut/mensual (x 14 pagues 11.164,02€ brut/anual).
Requisitos
Què esperem de tu?
Formació acadèmica necessària:
16. FPGM d'Atenció a persones en situació de dependència o *FPGS d'integració social.
Experiència professional necessària:
17. Experiència en serveis residencials de salut mental.
18. Experiència en dinamització i maneig de grups.
19. Experiència en el disseny d'accions dirigides a millorar la visió que té la societat sobre les persones amb malaltia mental.
Coneixements necesaris:
20. Coneixement sobre el model comunitari d'atenció a les persones amb malaltia mental.
21. Metodologia de treball en xarxa.
22. Coneixements bàsics d'ofimàtica.
23. Coneixements bàsics sanitaris.
Altres aspectes valorats:
24. Flexibilitat d'horari.
25. Persona amb capacitat d'escolta activa, empatia i pacient.
26. Ser creatiu/va i saber gestionar els recursos disponibles.
27. Intervenir en situacions imprevistes, noves situacions i saber donar respostes immediates.
28. Ser receptius a les potencialitats de les persones residents.
29. Tenir capacitat de negociació, contenció i mediació.
30. Ser coherent amb la tasca professional i amb el projecte del centre.
31. Important: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.
32. Sobretot valorem molt les ganes d'aprendre, de treballar i generar un bon ambient a Intress!
Si aquesta és l'oferta que estaves cercant, no ho pensis més i apunta't! Pot ser una bona oportunitat laboral. T'estem esperant!
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.