Detalls de la plaça
La seva missió és la de garantir la viabilitat del Servei d'Atenció Domiciliària per FADO, a partir de la valoració de les necessitats d'atenció dels usuaris, coordinant els diferents professionals que hi intervenen (treballadors/es familiars i de neteja de la llar) i fent la planificació dels serveis de l'usuari.
Funcions:
1. Assessorament, valoració i seguiment de les persones usuàries i famílies mitjançant escales estandarditzades de les AVD/AVDI.
2. Orientació, acompanyament i detecció de situacions que requereixin intervenció de l'equip, de l'usuari/a, la família, el/la cuidador/a o l'entorn.
3. Gestió de casos i de personal: elaboració i actualització d'horaris i quadrants, assignació de professionals segons disponibilitat, perfil i necessitat, i control de les hores adjudicades d'acord amb les resolucions i plans d'atenció.
4. Gestió de baixes, canvis d'horari, emergències i incidències diàries, assegurant la continuïtat del servei en festius, vacances o imprevistos.
5. Recepció, gestió i resolució d'incidències derivades del servei.
6. Comunicació constant amb el personal auxiliar, l'equip de coordinació i l'administració.
7. Ús d'eines de planificació informàtica i aplicacions de registre i seguiment.
8. Col·laboració en l'elaboració, execució i avaluació de programes formatius adaptats a les necessitats del servei.
9. Atenció directa i suport a persones usuàries, familiars i cuidadors/es.
10. Participació activa en l'avaluació i millora contínua del servei.
Requeriments
11. Títol Grau: Infermeria, Teràpia Ocupacional, Fisioteràpia.
12. Carnet de conduir i vehicle propi.
Es valorarà
13. Experiència en Atenció Domiciliària i/o Àmbit de Dependència.
14. Coneixement de l'àmbit de dependència i dels recursos sanitaris i socials.
15. Coneixement eines ofimàtiques.
16. Coneixement de la llengua catalana.
Perfil competencial
17. Visió integral i holística de l'atenció.
18. Orientació a l'atenció centrada en la persona.
19. Habilitats de comunicació: empatia, assertivitat i relacions interprofessionals multidisciplinaris.
20. Gestió de les emocions, en l'acompanyament del procés d'atenció.
21. Adaptació als canvis i resiliència.
Què t'oferim
22. Contracte indefinit a jornada completa.
23. Jornada laboral de matins de dilluns a divendres amb una tarda. Guàrdies localitzables i 1 cap de setmana i festiu cada 3.
24. Retribució segons conveni Gercat.
25. Formació continuada.
26. Entrar a formar part d'un equip multidisciplinari en creixement.