Des de Caixa Rural, busquem una persona per al lloc de Gerent d'Empresesa l'oficina de Barcelona, amb experiència en banca d'empreses, per a la xarxa d'oficines de Catalunya.
Aprofita l'oportunitat de formar part de Caixa Rurali desenvolupar-te en una entitat financera diferent de qualsevol altra: una cooperativa de crèditque treballa amb l'objectiu d'ajudar-te a aconseguir els teus somnis i assolir un futur millor.
Col·labora amb un equip il·lusionat, dinàmic i creatiu amb el qual desenvolupar-te en l’àmbit de la banca cooperativa.
L'objectiu del lloc és liderar la captació i gestió de clients empresa a Barcelona, elaborar informes d’operacions i coordinar-se amb el Centre d’Empreses.
* Desenvolupament del negoci d’empreses a l’oficina de Barcelona.
* Captació de nou negoci entre clients potencials.
* Anàlisi i seguiment del risc de clients i potencials clients.
* Increment de la vinculació de la cartera de clients.
* Lideratge i col·laboració en accions i oportunitats comercials.
* Coneixement i aplicació dels canvis normatius, tarifes i procediments del sector.
* Incorporació a una entitat sòlida i amb visió de futur.
* Pla d’acollida i acompanyament des del primer dia.
* Formació contínua i accés a certificacions clau del sector (MiFID, LCCI, banca-assegurances).
* Beneficis socials, assegurança mèdica, retribució flexible (targeta gourmet, transport, etc.), condicions especials en productes financers i un entorn estable amb recorregut professional.
* Contracte laboral amb condicions competitives.
* Retribució competitiva.
* Participació en campanyes i esdeveniments locals.
* Eines digitals avançades.
* Àmplia xarxa d'oficines de Caixa Rural d'Aragó.
Busquem persones amb experiència en la xarxa comercial d’empresesi residència o vinculació amb la província de Barcelona, a qui els agradi el treball en equip, l’atenció i l’assessorament a empreses, i que tinguin ganes de marcar-se reptes i superar-los.
* Llicenciatura/Grau en FICO, ADE, Economia, Dreti/o similars.
* Certificacions: Assessor MiFID, certificació LCCIi operador de banca-assegurances.
* Es valorarà formació específica en: Tècniques de Venda i Negociació, i en general coneixements en matèria econòmica, financera, fiscal, normativa i legal.
* Competència plena en catalài bon nivell d’anglès(recomanable).
* Trajectòria mínima de 5anysen la gestió de carterescom a gerent d’empreses.
* Coneixement, criteri i experiència en productes per a empreses.
* Experiència en la gestió amb prescriptors i col·laboradors externs.
* Habilitats de negociació.
* Coneixement del territori de Barcelona i província, i residència a la zona.
* Coneixement de l'entorn que permeti plantejar estratègies a mig termini.
* Proactivitati orientació a nous reptes, projectes i resultats.
* Autonomia, capacitat d’anàlisi i presa de decisions.
* Dedicació i disponibilitat per viatjar per la zona.
* Habilitats interpersonals: treball en equip, planificació i organització, orientació al client, iniciativa i orientació a l’assoliment.
* Maneig de programes informàtics:
o Ofimàtics: Excel, Word, Outlook.
o Interns: IRIS, SGA, GED, CRM
Per a qualsevol qüestió, pots escriure'ns o trucar-nos per telèfon.
#J-18808-Ljbffr