PAl Barça som strongMÉS QUE UN CLUB /strong perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social. /ppbr/ppstrongQuina és la nostra essència? /strong /pulliTenim un emestil propi /em... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil. /liliSom una emescola de vida /em que forma persones a través de l’esport. /liliTreballem per la emigualtat de gènere /em en l’esport potenciant els equips femenins. /liliCreiem en les diferents disciplines, per això competim amb em5 esports professionals /em diferents. /liliTreballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim. /liliSabem que l'esport pot ser una eina de emcanvi social /em; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc. /liliSom un Club empropietat de més de 144.000 socis i sòcies /emque prenen grans decisions democràticament. /liliFomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn. /li /ulpPer tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors. /ppbr/ppstrongQuè busquem? /strong /ppbr/ppL’Àrea de Barça Identity busca incorporar una persona en la posició destrong Brand Manager Digital Products /strong, aquesta reportarà directament al Head of Digital Products i la seva missió principal serà gestionar els productes digitals del FCB des d’una perspectiva de producte amb l’objectiu d’assolir els objectius (KPIs) que s’han definit per aquests canals del Club: créixer en audiència i en generació de negoci oferint la millor experiència als Fans per tal de situar-nos com a líders en l’entorn digital. /ppTreballarà de manera estreta i coordinada en el dia a dia amb la resta de Brand Managers de l’equip, amb qui compartirà responsabilitats, balancejarà càrregues de treball i col·laborarà en la gestió de projectes concrets per garantir una execució eficient i alineada amb els objectius globals del departament. /ppbr/ppstrongFuncions principals: /strong /pulliActuar com a punt de connexió entre les àrees Comercial i IT, coordinant projectes i integracions tecnològiques. Aportar coneixement en sistemes CRM, personalització i passarel·les de pagament per garantir solucions eficients i alineades amb els objectius de negoci. /liliCoordinar i definir les millores amb el Project Manager que gestiona els evolutius. /liliGestionar proveïdors i budget propi ajustant-se als procediments del Club. /liliGarantir una millora continua dels Productes Digitals utilitzant tècniques àgils, sempre centrat en l’usuari i basant-se en dades analítiques. /liliDefinir i executar les solucions necessaries per complir amb els objectius dels stakeholders interns de negoci: /liliEngagement y generació d’impressions /liliGrowth (freemium and premium users) /liliVenda d’entrades /liliVenda de merchandising /liliImplementar el disseny i UX centrat en l’usuari conjuntament amb el responsable d’UX. /liliCoordinar millores amb tests A/B i UT (user testing) per garantir una millora continuada del producte. /liliVetllar per garantir el millor posicionament del producte (SEO i SEM) /liliCoordinar i dirigir reunions de seguiment periòdiques amb tots els departaments implicats /li /ulpbr/ppstrongFormació i experiència prèvia: /strong /ppbr/pulliLlicenciat en Informàtica, Enginyeria o altre àmbit d'estudi rellevant per la posició /li /ulpbr/ppstrongConeixements específics /strong /pulliConeixement profund de l'entorn digital /liliConeixements tècnics i project management per a coordinar noves integracions /liliMetodologies de gestió de projectes (Scrum, Agile) i com s'han d'aplicar /liliExperiència en la presa de decisions a partir de les dades i enfocat en l'usuari /liliCapacitat analítica i reporting /liliSkills presentant i defensant productes /liliImprescindible alt nivell d'anglès (competència professional) /li /ulpbr/ppstrongExperiència prèvia /strong /pulliExperiència en processos i metodologies de desenvolupament de productes i serveis digitals /liliGestió d’stakeholders (Comercial, IT) /liliGestió d’agències externes (desenvolupadors, UX/UI) /liliImprescindible coneixement en eines de Product Management com JIRA, Trello, Figma, Confluence. /liliConeixement en definir i seguir KPIs de creixement, engagement i retenció (DAU/MAU, churn, watch time, conversió freemium→premium, LTV, ARPU) /liliMolt valorable coneixements en ecosistemes CDN, videoplayer, encoding, backend, QA i saber coordinar equips davant incidències (buffering, latència, errors de senyal) /lili3-5 anys d'experiència /liliExperiència treballant en equip /li /ulpbr/ppemAl FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència. /em /p