Treballar solucions tècniques per a projectes dels nostres equips i coordinar-ne el seguiment integral, assegurant-ne la viabilitat tècnica, econòmica i documental de les ofertes i projectes, així com la seva correcta execució i entrega al client. Treballar conjuntament amb els departaments comercials, operacions, producció i altres proveïdors per garantir una proposta òptima i una execució satisfactòria dins dels terminis establerts, mantenint els estàndards de qualitat i les condicions pactades. Les funcions principals a desenvolupar serien:
* Anàlisi i recepció d’informació
* Disseny i desenvolupament de la proposta tècnica-econòmica
* Selecció d’equips i càlculs
* Gestió de costos i marge
* Coordinació amb proveïdors i col·laboradors
* Planificació i seguiment de projectes
* Preparar i enviar documentació acreditativa sobre el producte
-Formació tècnica en Enginyeria Tècnica o superior, qualsevol branca.
-Experiència en coordinació de projectes industrials o d’instal·lacions.
-Valorable experiència en gestió d’equips.
-Capacitat d’organització, comunicació i treball en equips multidisciplinaris.
-Coneixements mecànica de fluids o electricitat/electrònica.
-Disponibilitat per a realitzar visites a obra i clients, així com desplaçaments puntuals (peninsular)
-Nivell alt d’ofimàtica (Outlook i Excel)
-Valorable coneixements de programes 2D i 3D així com eines de gestió de projectes.