Descripció de l'oferta
Busquem una persona organitzada, resolutiva i amb bones habilitats comunicatives per incorporar-se al nostre equip com a Recepcionista i Suport Administratiu.
Si t’agrada treballar en entorns dinàmics, atendre persones i col·laborar en tasques de gestió i organització, aquesta pot ser una gran oportunitat per a tu.
Funcions principals:
1. Atendre les trucades telefòniques i donar resposta o canalitzar-les segons correspongui.
2. Gestionar i respondre correus electrònics amb professionalitat i eficiència.
3. Recepcionar i atendre visites presencials al centre, oferint una acollida amable i orientada al servei.
4. Preparar i organitzar documentació de suport per a les activitats i esdeveniments que es duen a terme.
5. Donar suport en tasques administratives generals i en la gestió d’arxius i documents interns.
6. Col·laborar en la coordinació logística d’activitats i en la comunicació interna amb l’equip.
Requisits
7. Categoria professional: Auxiliar administratiu
8. Formació reglada requerida: CFG Mitjà
9. Experiència mínima: Més de 5 anys en funcions similars
10. Coneixements informàtics: Domini del paquet Microsoft Office i del correu electrònic
11. Idiomes:
12. Català: nivell avançat
13. Castellà: nivell avançat
14. Anglès: nivell intermedi
Condicions laborals
15. Tipus de relació professional: Contracte
16. Tipologia de contracte: Indefinit
17. Núm. Hores setmanals: 28h
18. Horari: de dilluns a dijous, de 13. 00h a 20.00h
19. Retribució brut anual: 11.600€
Altres requisits:
20. Capacitat per tractar amb públic, empatia, professionalitat i bones habilitats comunicatives.
21. Competències més valorades:
22. Competències digitals
23. Treball en equip i cooperació
24. Orientació al client
25. Compromís amb l’organització
26. Planificació i organització
27. Comunicació
28. Preocupació per l’ordre i la qualitat
Requisits
29. Categoria professional: Auxiliars
30. Formació reglada requerida: d. CFG Mig - d. CFG Mig
31. Formació complementària: Es valorarà formació relacionada amb la funció admistrativa i de recepció i atenció al client.
32. Temps d'experiència: +5
33. Coneixements informàtics: Domini del paquet Microsoft Office i del correu electrònic
34. Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
35. Idiomes: Anglès - Intermig, Català - Avançat, Castellà - Avançat