Des de Temporal Quality estem seleccionant un/a Administratiu/va de Facturació i Recepció per a una empresa líder del sector de l’alimentació ubicada a Sant Julià de Llor i Bonmatí.
Funcions principals:
-Àrea de recepció i serveis generals
-Gestió de la centraleta i atenció de visites.
-Control d’accés i obertura de les instal·lacions.
-Organització i preparació de sales per a reunions.
-Gestió i compra de material d’oficina.
-Coordinació i distribució de la missatgeria.
-Àrea administrativa i de facturació
-Introducció i gestió de comandes de clients.
-Revisió d’albarans i tarifes.
-Emissió i seguiment de factures.
-Tancament mensual de facturació i elaboració d’informes.
-Suport als departaments de RRHH, comptabilitat i logística en diverses tasques administratives.
Requisits i competències:
-Es valorarà experiència prèvia en tasques administratives similars.
-Coneixements de SAP (molt valorable).
-Capacitat per gestionar múltiples tasques i alta polivalència.
-Habilitats comunicatives i orientació al client.
-Persona proactiva, resolutiva i amb bon tracte interpersonal.
Condicions:
-Horari: de dilluns a divendres, de 9:00 a 18:00 h.
-Incorporació en una empresa sòlida i en creixement.
REQUISITOS MÍNIMOS
- Imprescindible vehicle propi per arribar al lloc de treball
- Experiència demostrable en tasques d'atenció al client i administració
- Disponibilitat de incorporació immediata