Som una empresa de serveis reconeguda i líder en el sector industrial productiu en les seves diverses etapes, gràcies a una òptima relació qualitat/preu i postvenda que oferim, amb una organització i persones d'alt nivell professional.
El repte que et proposem:
Estem buscant un/a aux. de RRHH per treballar a les nostres oficines de Vic, per a subst. de maternitat (aprox. 9 m)
Busquem a un/a aux. administratiu/va amb :
- Capacitat d'organització, planificació i resolució d'incidències.
- Col·laboració en altres tasques de suport administratiu i del departament de RRHH.
- Coneixement en programes de gestió ERP.
- Domini d'eines ofimàtiques (Excel, Word, Outlook, etc.).
- Bon nivell de comunicació i treball en equip.
- Orientació a resultats i atenció al detall.
- Proactivitat i ganes de créixer professionalment
- Nivell molt alt d´anglès (C1), o de conversa.
- Residencia propera al lloc de treball.
- Vehicle propi.
Nosaltres t'oferim:
- De Dilluns a Dijous 08:00h-17:00h. Divendres 08:00h a 15:00h. Amb flexibilitat horària.
- Estabilitat laboral.
- Retribució econòmica segons experiència.
- Cursos de formació.