Al grup PMP estem transformant el sector de la construcció amb una visió innovadora, sostenible i eficient. Apostem pel lideratge en un mercat amb un gran potencial de creixement. En un context de responsabilitat i eficiència ambiental, escassa oferta d’habitatge i necessitat d’entorns de treball més segurs per a tothom, la construcció industrialitzada és clau per donar resposta als nous reptes del mercat. Amb seu a Lleida i oficines a Barcelona, Girona i Madrid, treballem amb un sistema propi industrialitzat, KHANVIAN, que ens permet fabricar habitatges personalitzats i sostenibles, transformant els processos de fabricació i construcció com fins ara els havíem entès. Actualment formem un equip de 150 persones compromeses amb aquest projecte. I amb la mirada posada en superar els 200 professionals aquest any, cerquem talent que vulgui créixer amb nosaltres i contribuir a fer realitat aquesta transformació del sector. Precisem incorporar un/a director/a de compres per encarregar-se de gestionar de manera eficient i efectiva totes les compres d’aprovisionaments i materials per la fabricació i construcció dels habitatges. És una posició essencial per mantenir la cadena de subministrament sense interrupcions i assegurar la qualitat i el cost òptim. Les tasques principals seran: Planificació i execució de les compres de materials Avaluació i selecció de proveïdors fiables, negociació de termes i condicions de compra Realització de comandes i assegurar l’entrega puntual dels productes adquirits Supervisar la qualitat dels productes i resoldre qualsevol incidència relacionada amb les compres Mantenir nivells òptims d’inventari per evitar tant desabastiments com excessos d’estoc Implementar, si és necessari, sistemes de control d’inventaris i realitzar auditories periòdiques Coordinar amb els departaments interns per preveure les necessitats futures de provisions Gestió de proveïdors Identificar oportunitats d’estalvi i millora dels processos de compres Segons les tendències del mercat, ajustar les estratègies de compra en conseqüència Les candidatures han de complir: Habilitats de negociació i comunicació Capacitat de presa de decisions sota pressió i resolució de problemes Orientació a resultats i habilitats analítiques i numèriques Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip Oferim: Incorporació a una empresa líder en el sector de la construcció amb seu a Lleida i oficines a Lleida, Girona, Barcelona i Madrid. Lloc de treball presencial a Lleida a jornada completa, en horari de dilluns a divendres (9:00 h - 18:00 h, període d'estiu els divendres intensiu) Contracte de feina indefinit, desenvolupament professional i formació interna. I encara més J-18808-Ljbffr