Tasques a realitzar:
1. Altes, baixes i modificacions de contractes.
2. Altes i baixes en el règim d’autònoms i de treballador/es de la llar.
3. Control d’incidències (baixes IT, accidents laborals...)
4. Confecció de variacions mensuals de nòmines:
5. Revisió de nòmines i actualització d’expedients de personal.
6. Confecció de RLC i RNT.
7. Anàlisi de convenis.
8. Puntualment sol·licituds de prestacions a la S.Social
Es demana :
9. Diplomatura en Relacions Laborals, CFGS d’Administraciói/o experiència prèvia en el sector.
10. Coneixement del Siltra, Sistema RED, Contrat@ i Certifica
11. Coneixements ofimàtics bàsics, excel, word
12. Nivell alt de català i castellà parlat i escrit.
13. Persona responsable, organitzada, discreta, amb capacitat d’empatia i de treball en equip.
Es valorarà :
14. Coneixement del programa A3 NOM
15. Capacitat de comunicació i motivació.
16. Gestió de l’estrès.
17. Capacitat de resolució.
18. Coneixements del Règim Especial d’Artistes de la Seguretat Social.
19. Lloc de Treball: L'Hospitalet de Llobregat
20. Coneixement del sector de l’economia social.
S’ofereix:
21. Incorporació immediata
22. Contracte temporal i possibilitats d’incorporació a la Cooperativa com a persona sòcia de treball amb caràcter d’indefinit.
23. Jornada temps complet (39 hores setmanals)
24. Retribució de 20.000 a 24.000 euros d’acord a la capacitació de la persona.