Busquem un / a Responsable d’Operacions i Logística
Vols Treballar En Una Empresa Del Sector Retail, Líder Al Seu Segment D'activitat, Amb Una Forta Implantació a Catalunya i País Valencià, Que Aposta Per La Digitalització, L’eficiència Operativa i La Millora Contínua? Degut a L'interès De La Companyia En Assolir L'excel.lència En Els Seus Processos Operacionals, Estem Cercant Un / a
Responsable de Logística i Millora Operativa
Reportant directament a Direcció General, et coordinaràs amb les àrees de vendes, infraestructures, finances i compres. Coordinaràs un equip de treball de més de 15 persones, incloent compres, punts de venda i magatzem central.
Les Teves Funcions Seran
Liderar l’àrea d’operacions i logística per garantir eficiència, traçabilitat i correcta implantació de processos en un entorn multicentre i multimagatzem.
Coordinar l’activitat de recepció, emmagatzematge i distribució dels diferents canals de venda i del centre regulador, incloent inventaris.
Supervisar els caps de canal i el funcionament de la plataforma logística central.
Millorar el sistema d'identificació, localització i traçabilitat dels productes i participar en el compliment de normatives relacionades.
Optimitzar processos i eines com ERP, codificació i gestió de BBDD, sistemes de radiofreqüència, etc.
Augmentar l'eficiència de rutes de transport així com millorar els indicadors relatius a compres indirectes i proveïdors de serveis (negociant directament amb els mateixos).
Desenvolupar estratègies per a la reducció de costos i millora d’indicadors operatius (KPI’s).
Impulsar l’adopció tecnològica i liderar projectes de millora contínua.
Participar en el comitè estratègic i donar suport a direcció en la presa de decisions.
Formació en Administració d’Empreses, Enginyeria Industrial o similar. Es valoraran estudis de postgrau o màsters en logística, operacions o direcció.
Amb experiència mínima de 3 anys liderant equips d’operacions o logística.
Coneixements pràctics en realització d'inventaris, gestió de magatzems, optimització de rutes traçabilitat de productes i elaboració i control de KPI’s. Molt valorable experiència treballant amb ERP tipus NAvision, JDE o SAP.
Nivell alt de català, castellà i anglès.
Residència a Girona o rodalies, permís de conducció B1 i disponibilitat per desplaçar-se a nivell regional.
Oportunitats de creixement dins d’una empresa consolidada i referent en el seu sector.
Participació activa en el Comitè Estratègic i presa de decisions clau.
Retribució competitiva, formada per salari fix i bonus per acompliment d'objectius.
Descomptes especials per a empleats.
Riudellots de la Selva, Catalonia, Spain 2 weeks ago
Administratiu / va Planificació i atenció al públic
Sant Julià del Llor i Bonmatí, Catalonia, Spain 5 days ago
Malgrat de Mar, Catalonia, Spain 2 months ago
Lloret de Mar, Catalonia, Spain 3 weeks ago
#J-18808-Ljbffr