Descripció de l'oferta
Associació empresarial de la província de Barcelona busca un/a tècnic/a en administració, amb habilitats d'organització i amb experiència per donar suport al nostre departament Jurídic-Laboral en funcions de secretari/a i administració.
La persona seleccionada s'encarregarà de les dues vessants del lloc de treball:
1. Funcions de secretariat executiu: Gestionar l'agenda del director del departament. Atendre a client (gestió de trucades, filtratge, derivació i presa de missatges). Gestionar el correu electrònic del departament, assegurant-ne el registre i la classificació. Rebre i atendre els clients a la recepció.
2. Suport administratiu especialitzat: Atenció al client especialitzada: respondre qüestions i consultes de caràcter bàsic o administratiu en l'àmbit jurídic-laboral. Donar suport administratiu al departament, incloent tasques d'arxiu, registre i organització de tota la documentació.
S'ofereix:
3. Tipus de relació professional: Contracte
4. Tipologia de contracte: Indefinit
5. Núm. Hores setmanals: 40
6. Horari: Flexible de 8:00-9:00 a 15:30-16:30h, amb una tarda (a escollir entre dilluns a dijous) fins les 18:00h.
7. Retribució brut anual: 23000 - 26000
8. Ambient de treball dinàmic, flexible i orientat al creixement professional.
9. Estabilitat laboral amb oportunitats de desenvolupament i progressió dins de l'empresa.
Requisits
10. Formació en Administració i gestió d'empreses o relacions laborals
11. Es valorarà coneixements i/o experiència amb convenis col·lectius.
12. Temps d'experiència: 1-3
13. Coneixements informàtics: Coneixements en paquet office, especialment word i excel.
14. Altres requeriments específics: Busquem un/a tècnic/a amb un mínim de 2 anys d'experiència demostrable realitzant tasques de suport administratiu i secretariat en consultories, assessories o bufets d'advocats.
Excel·lents habilitats d'organització, gestió del temps i proactivitat.
15. Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
16. Idiomes: Català - Molt avançat, Castellà - Molt avançat