Tens experiència en comptabilitat i en tasques administratives? T'agradaria desenvolupar-te laboralment en aquest sector? Si és així, aquesta oferta és per a tu! Una empresa ubicada a Figueres busca incorporar un/a Administratiu/va Comptable. Les teves tasques seran: - Realitzar el registre comptable diari. - Conciliació bancària i seguiment dels saldos pendents de conciliar. - Supervisar els comptes per pagar i realitzar un seguiment dels saldos pendents. - Realitzar la gestió de la facturació. - Encarregar-te de la liquidació i la comptabilització de les despeses de viatges. - Assistir a auditories comptables i fiscals. - Donar suport a RRHH. Requisits: - Formació administrativo/a. - Mínim 2 anys d'experiència en les tasques descrites. - Valorable experiència en ERP i A3. - Valorable francès. Què oferim? - Contracte estable directament per empresa. - Horari de 8h a 13h i de 14h a 18h; divendres intensiu de 8h a 14h Si creus que encaixes en el perfil que busquem, inscriu-te!
Requisitos.
Responsabilidades
.