**Quin serà el teu rol?**T’incorporarà en l’área de Persones i Serveis Generals per col-laborar en totes les activitats vinculades a la gestió dels Recursos Humans de l’organització, des de l’administració de personal fins a la gestió de processos de selecció.**Quines seran les teves principals responsabilitats?**- Elaborar i verificar nòmines i assegurar la correcta afiliació a la seguretat social i cotitzacions. Supervisar i gestionar despeses per desplaçaments.- Assessorar sobre l’aplicació de la normativa laboral vigent i assegurar la seva correcta aplicació; així com sobre la modalitat de contracte a realitzar, juntament amb les modificacions i annexos. Executar la política laboral de l’empresa: contractació laboral, seguretat social, baixes i altes, etc.- Gestionar la tramitació de les relacions laborals amb els treballadors.- Gestionar les comunicacions d’incapacitats laborals.- Facilitar dades de tipus econòmic sobre plantilla i despeses de personal així com tràmits relacionats amb l’extinció de contractes.- Participació en la realització del processos de selecció: disseny del procés i les fonts de reclutament, publicació de les ofertes laborals, realització de les cribes curriculars, entrevistes, dinàmiques de grup i altres tècniques de selecció i elaboració d’informes dels finalistes. Avaluació de competències i coneixements.- Elaboració i actualització d’organigrames i descripcions de llocs de treball.- Altres funciones que pugui encarregar el seu superior o dintre de les competències de la seva unitat, dintre de l’àmbit de les seves capacitats i coneixements o de la seva categoria professional.**SOBRE LA COMPANYIA**.**L’Agència de Residus de Catalunya té com a missió garantir la gestió de residus des d’una perspectiva de sostenibilitat i seguretat per les persones i l’entorn. Aquest compromís els porta a oferir serveis molt diversos sempre amb una perspectiva de proximitat, professionalitat i eficàcia; fomentant la col-laboració i la coordinació amb altres organitzacions o administracions publiques.**Requisitos**:- Formació en la Diplomatura/Grau en Relacions Laborals, Llicenciatura de Ciències del Treball o Llicenciatura/Grau en Psicologia complementada amb estudis de Postgrau/Màster en Recursos Humans.- Experiència en funcions vinculares a l’administració de personal i la gestió de nòmines, la gestió de processos de selecció. Es valorarà molt positivament l’experiència dintre de l’àmbit de l’administració pública.- Coneixements avançats de legislació laboral.- Habituat a treballar amb suport informàtica; es valorarà molt positivament l’experiència amb el programa Èpsilon.- Nívell C de català.**Ventajas**:- Contractació temporal- Salari: 31.269 € bruts/any- Jornada de dilluns a divendres de 37,5 hores/setmana. Model híbrid- Ubicació: Barcelona